Hei, Min CT går tydeligvis ut idag, Må jeg rett og slett sette meg ned i X timer i håp om å lete frem en eller annen tulletur nå på tampen? Eller Har den noen form for verdi og evt kan brukes til noe, evt kan selges? mvh
Nei. Den har ingen salgsverdi når den går ut i dag. Og CT alene kan heller ikke selges, men du kan booke tur til andre med dine poeng og din CT. Men uansett har du kun drøye 3 timer på deg, så om du klarer å finne både en kjøper og en tur på den tiden tviler jeg vel på
Det beste tipset til de av dere som havner i denne situasjonen til romjulen er 1) Ordne det i god tid før 31.12 2) Om dere sitter på nyttårsaften med en CT og ingen ideer. Book et eller annet med mange legs langt frem i tid. Da betaler du 150/450,- for en opsjon på at det kommer endringer/kanselleringer som gjør at du kan få nytt liv i CTen på et senere tidspunkt.
Dette er det beste rådet. Jeg har panikkbooket i romjulen og det er ikke noe gøy! I desperasjon vurderte jeg å booke biz i Europa! grøss og gru.
Jeg var i samme situasjon - men jeg endte opp med å bruke det til å trumfe gjennom safari i 2026; minstemann og jeg skal fly til Nairobi via London, mens kone og eldstemann må vente i spenning på hva Awardfares finner av fly til dem.. Noen som aner hva man har av loungeadgang på Heathrow med business hos KQ, og gullkort i lomma? Er Virgins Cloubhouse mulig, feks?