Tjen 1000 ekstra EuroBonus-poeng hver gang du leier med Avis. Alt du trenger å gjøre er å betale for leien med ditt SAS EuroBonus Mastercard/Mastercard Premium, så legges ekstrapoengene automatisk til kontoen din når leien er fullført. Standard EuroBonus opptjening Medlem eller sølv-status gir 1,000 ekstrapoeng pr. leie. Gull, Diamant og Pandion gir 1,500 ekstrapoeng pr. leie. Betaler du med SAS Mastercard Classic/Premium Medlem eller sølv-status gir 2,000 ekstrapoeng pr. leie. Gull, Diamant og Pandion gir 2,500 ekstrapoeng pr. leie. Kom på e-post i dag - se link til Avis her.
Det har vært slik en stund. Jeg fikk 11K poeng etter en flott oppgradering på månedsleie sommeren 2020. 10K kampanje poeng+ 1K ved betale med Sas mc. Samme vilkåret har Dnb Saga/Pb. Ekstra 1K når man betaler med mc.
Dæng! jeg har allerede bestilt en Avis småbilfor Kr Himmelfart-helgen. (JA!, Kr. himmelfart'en blir med småbil i år ) - Men jeg har betalt med AmEx (for å streve meg mot en CT, og pga forsikringen). Sjekket for moro skyld en småbil for en dag. Med EBG og MC premium får jeg 2500poeng, men det koster 679, -altså 27 øre pr poeng. Da kan jeg like gjerne kjøpe dem for 20 øre stykket