God morgen! 15. mai er dødsdagen til St. Hallvard, du vet han det er "bilde" av i Oslos byvåpen, med møllestein og tre piler. 15. mai er også fødselsdagen til Tenzing Norgay, Mike Oldfield, Jaime-Lynn Sigler og Harlem Alexander. Og holmen. Hittil har jeg fått én hilsen på Facebook, og en "gratulerer med dagen" fra kona på vei ut døra, da hun måtte løpe for å rekke trening. Overveldende oppmerksomhet, der altså. Ha en fin en!
God morgen fra Nidaros! Venter nesten 3 årstider i dag også regner jeg med, siste uka har undertegnede og yr.no vært uenige i hva "opphold" betyr... Dagen i dag er dagen til niesa som fyller 2 år, og altså også @holmen. Så da er det bare å si: Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen @holmen ! I dag «glemte» jeg nesten å komme meg avgårde til jobb… er det helg snart?
Gratulerer med dagen .... regner med at du fikk mer oppmerksomhet av vovven enn av kona ... Flagger for @holmen og Branndamene i dag! I dag er det Stabekk som skal nedkjempes på stadion
Grattis til Holmen. Fin hjelp av en engelsktalende dame på gulltelefonen i dag tidlig. Fikk lagt på "feeder" flight CPH-TRF i biz på hjemreise fra Miami for to pax. Var ikke noe ledig da jeg bestilte CPH-MIA t/r, så brukte 20k poeng og 834kr på eco billett her. Dama tok 2x150kr for å legge på "retur" feeder, og det kosta 2x250kr å avbestille bonustur. Fikk igjen poenga på rappen. Fin start på dagen- ha en fin en
God morgen fra Sølvbyen! Gratulerer med dagen til @holmen, og alle andre som fyller år. Passer fint at jeg allerede har vært på Kiwi og fått tak i litt datokake. Dessuten er hjulbytte endelig utført. Mao mange gode kakegrunner. Ha en fin torsdag, alle IF-ere!
God morgen fra kontoret på Lysaker. Endelig begynner jeg å bli ferdig med oppussingsprosjektet på soverommet og jeg slipper å sove på madrass i stua lengre. I god tid før 17. mai-frokost hos meg på lørdag. Må kanskje begynne å planlegge den snart. Gratulerer med dagen til @holmen!! Ha en strålende dag!
God morgon frå solskinet i Florøida. I dag tidleg var eit sjeldant synt å sjå på Sunnfjordhimmelen. TK290 (SFO-IST) kom inn frå høgre og EK231 (DXB - IAD) frå venstre då vi skulle ta ut i dag tidleg. Full fart i Fylkesbaatane i dag.
Fikk faktisk varsel om flybilletter i appen for en time siden. Kake skal det nok også bli, vil jeg tro.
Gratulerer til @holmen! Her går det i lapskaus i OSL domestic lounge mens ein ventar på retur til Sunnfjord etter eit hektisk men trivelig døgn i hovudstaden.
Tidlig i mai enda og allerede er det tid for kveldsgrilling nettopp bare fordi det lar seg gjøre så enkelt;