OK servering hos SQ bortsett fra vinglassene som er altfor like vannglassene. Sataykylling; Nesten rå tunfisk Kukjøtt som bestilt; Fikk ost også; Vi har rutetid på 6,5 time, litt skuffet over manglende amenity-kit bortsett fra sokker/sandaler/maske men vederlagsfritt wifi veier opp litt.
17.Mai feiringen blir på jobb desverre i et AF fly sørover over dammen veldig romslige seter med de nye setene til AF
Gratulerer med dagen fra et vindfullt og tidvis bløtt Nidaros! Balkongflagget tok kvelden i vindkastene i morgentimene, da festet knakk tvers av… Så for første gang på over 10 år vaier ikke flagget på balkongen…
Jeg satt der på min første og eneste 17. mai i Oslo … det var godt over 20 grader og det var godt å sitte! Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen fra Manchester! (Denne gangen i Connecticut) Solen skinner, men veldig varmt er det ikke. Etter frokost putter vi bagasjen i bilen, og kjører mot BOS. Må innom Rhode Island på veien, så alle statene oppe i hjørnet er besøkt. Der er det dessverre ingen Manchester. SAS skal frakte oss hjem i ettermiddag. Litt nedtur etter utreise med LH F, men det kom ikke mer enn ett sete i F på returen. Var våken kl 7, selv om vi ikke akkurat skal gå i tog i dag. Blir alltid overrasket over hvor sent folk går i 17. mai-tog rundt om i landet. Der jeg vokste opp måtte vi starte kl 7, for å rekke å hilse på kronprinsparet før de dro til Oslo. Håper alle spiser masse is!
Hurra fra takterrassen på hytta. Lite blåseinstrumenter i gata her, men det får heller gå Gratulerer med dagen alle sammen
Da kan jeg runde av dagstråden med en siste oppdatering fra Ona. På vei ned til kaia for oppstart til toget Jepp, jeg elsker denne plassen! Derfor jeg bedriver litt ekstra reklame herfra. Toget på vei mot fyret På fyret er det tradisjon at det blir sunget Mellom Bakkar og Berg før nasjonalsangen. Nevøen ble ett diskusjons tema med denne jakka Toget på vei ned fra fyret Huset er den gamle fyrvokterboligen. Feire 17.mai på en slik plass er utrolig deilig. Solen gikk også ned