2022s siste dag - nyttårsaften er her

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Sonictravel, 31. des 2022.

1. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,442
    Bonuspoeng:
    113
    Nyttårsaften feires på hytta i nord-norge, ligger an til frisk bris og snø mot midnatt, så slapp å bruke penger på fyrverkeri i år. Bare å begynne med innkjøpene på Amex i morgen for nye CT (selv om jeg ser at SAS har gitt meg et par ekstra iflg. den nye oversikten på SAS.no). Ser frem til 2023 med turer til både Australia, Sør-Amerika og Sør-Afrika i tillegg til noen Europaturer, blir et fint reiseår. Godt nyttår til alle IF-ere - på favorittnettstedet mitt iflg fruen :cool:

2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    35,216
    Bonuspoeng:
    293
    Godt Nytt År folkens.

Her blir det stille og rolig familiefeiring med kalkun og bobler(bobletråen) Fyrverkeri er bytter ut med bål og fakler.

Ps; årets første tur 2dre januar er allerede kannselert, hvordan skal det gå med opptjening i 2023…

3. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,174
    Bonuspoeng:
    293
    Godt nytt år fra Trysilfjellet. Her blir det en rolig feiring, ikke allverdens av klarvær, men regner med alle de andre har investert mer enn nok i fyrverkeri.

Opptellingen fra i år viser 42 flyturer. 2023 viser allerede 41 bookede turer, så det blir nok noen timer i en flyvemaskin neste år også.

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,380
    Bonuspoeng:
    293
  5. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,395
    Bonuspoeng:
    183
    Godt Nytt år fra hytta i Stryn!

Pinnekjøttet ligger til utvanning, bordet er dekket, og nødvendig tilbehør er kjøpt inn.

F7FD49B8-99F1-4F98-8551-23A69871A234.jpeg

6. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,966
    Bonuspoeng:
    93
    Godt Nytt År:) Kalkun er fortært og bobler er påbegynt. Venter på HM Kongens tale før vi gjør klar for nytt år og reiser til nært og fjernt med familie og gode venner. Spennende destinasjoner er booket og vi er klare for tur allerede i midten av januar. Ønsker dere alle et flott kommende år med fine reiser:)

7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,868
    Bonuspoeng:
    183
    Godt nyttår, høgvyrde medforumistar. Her er besøket (dvs moder’n og broder’n) reist, ungane er proppfulle av sukker og oppe langt etter vanlig leggetid. Som alltid skal det bli godt å legge seg. I morgon bør eg mannje meg opp og fortelje madammen om at eg skal på helgetur til SFO ein tur om to veker.

For 2023 har eg booka fire langturar i business (SFO, IADx2 og BKK). Det må bli eit bra år.

8. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,974
    Bonuspoeng:
    293
    Jeanette liker dette
  9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,974
    Bonuspoeng:
    293
  10. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,584
    Bonuspoeng:
    113
    Godt nytt år ønskes til alle medforumister når vi nå snart er halvveis i årets siste time:cool:

Satser på mange fine turer i 2023:D

Del denne siden