Sommelieren på FZN tok oss med på beach club / sky pool på Atlantis Royal dagen etter. Perfekt restitusjon. Så var vi klare for siste etappe DXB-SIN. F-fasilitetene til Emirates på hjemmebane var store saker. F-loungen er større enn de fleste norske terminaler. Vi hadde sushi, wagyu-burger og butter chicken. Alt meget bra. Måtte i buss da vi var på småflyparkeringen (777). Bussen for F-pax så ut som gjenbruk av russebusser fra Bærum. Var det Sjeiken 2015? Vel om bord var det vante omgivelser, dog ingen dusj. DP rosé 2009 og DP 2015 + en del annet snacks. Det ble 2 runder med kaviarservering ila. flighten. Ved landing ARN sto EK chauffeur service klare og fikk oss på hotellet i tide til siste på denne turen: Frantzén, Stockholm. @Pingus møtte oss «i døren» og ble med på gildet.
Siste stopp på «the treble» var Frantzén i Stockholm. Her hadde ryktene gått fra utekontorene, så vi ble meget vel mottatt. Vi fikk spise på testkjøkkenet. Ingrediensene ble, som på de to andre restaurantene, behørig presentert. Mye av det samme, men med små variasjoner. Mot slutten av måltidet ble det laget Galiano Hotshots på 3-stjerners vis. Hele reisen har vært en opplevelse fra ende til annen. Nå er det koma i loungen på CPH. Takk for maten!
Fantastisk å være med på oppløpsiden sammen med @CrotchRocket og andre artsfrender. Trust me: Her på IF er kun små bruddstykker offentliggjort! Hvilken stamina! Der hvor shots'ene senket meg virket den på opptil flere andre (Gjett hvem!) som Rocketfuel ! (Pun intended) Frantzén er unik, og ikke bare gastronomisk. Yrkesstoltheten og arbeidsgleden skinner igjennom, og en helt unik service. Mitt koma kom i Centurion-loungen på ARN, nå er det hjem til "aktiv hvile".
Insane❤️❤️❤️ Hvis jeg hadde trøbbel med å finne på noe da Norsk Tipping ringte før, så slipper jeg å lure på det nå...
Et måltid på Frantzén er 5 000,- p.p. Så kan man dra på så mye man vil på vin i tillegg. En rundtur i C med EK får man for rundt 40 000,-Upgrade til F på retur var 20 000,- for SIN-DXB-ARN. F anbefales sterkt. Vi drakk DP for hele beløpet og vel så det. Vi hadde kun behov for 2 overnattinger da vi sov om bord EK354 SIN-DXB. Girl math: Frantzén Stockholm falt på helgen med doble SAS Mastercard-poeng, så den seansen var «gratis».