Mulig jeg pirker, men en får vel ikke 25% av prisen på billetten tilbake i trumf, men 25poeng per brukte 100lapp på SAS sine hjemmesider.
Er ikke dette det samme? Det er ikke slik at den kun teller med hver hele 100 krone man bruker. Bruker man 50kr får man 12,5kr. Man må ikke vente til nermeste 100 for å få mer bonus
Nei hvis vi hadde fått 25% av kjøpesummen i trumf hadde vi fått 25trumfkroner per 100kr brukt = 25x15EB poeng per kr = 375poeng. Og det hadde jo vært fint det. Men vi må altså klare oss med 25 poeng ikke 25% i poeng per hundrelapp
Jeg tolker det som 25% EB poeng da. Har aldri tenkt 25% Trumf. SAS MC har jo ingenting med Trumf å gjøre
Hvis 25 poeng var verdt 25 kr så hadde det vært "korrekt" å bruke 25% EB poeng (ala Norwegian Rewards), men det er jo et lite stykke fra sannheten, så da blir 25 poeng per hundrelapp en mindre forvirrende måte å si det på.
Og nettop fordi det er åpent for tolkning et det greit å påpeke. Folk med forskjellig kunnskap leser på forum. Så da er det greit med oppklaring.
Spurte ViaTrumf på Facebook og fikk følgende svar. Ser ut som om SAS kommer tilbake igjen etter sommeren ut ifra svaret til ViaTrumf.
Nåja. Virker jo mer som en dårlig formulering og at det var for en måned siden de gikk ut av samarbeidet. Ser ikke helt logikken at de skulle gå ut av viatrumf for kun en måned for så å komme tilbake.
Enda dårligere butikk ble det ettersom det tilsynelatende ble betalt Viatrumf også for reiser som siden kan kanselleres (f.eks Plus). Jeg fikk attpåtil Viatrumf for en reise jeg avbestilte med 24-timersregelen.
Kanskje det var dette de oppdaget også? SAS IT trenger vel et par år på å evt. fikse "feilen", men det hadde jo vært magisk om de skulle komme tilbake på viatrumf en vakker dag
Logikken i at de gikk ut også kan jo være alle problemene de har hatt i sommer og ikke ønsker å booste salget enda mer. Håper virkelig det kommer tilbake. Lettvint måte å tjene ekstra poeng på.
Skjønner godt SAS kuttet dette ut, det har i dag rent inn flere kroner for bestillinger jeg er nesten sikker på jeg har avbestilt.
Får håpe dei fortsetter med samme system... Ser ut som om eg har fått for bonustur og fleire kansellerte bookinger, uten at eg har spekulert i noko som helst