Ikke bra. Da får vi håpe på annen routing fra München. Har funnet et par alternativer jeg kan prøve å diskutere med de der hvis ikke noe skjer automatisk.
Nå er det vel bare Lufthansa-maskinene som står igjen på gate av 0600-avgangene. Har LH kanskje noe company policy om å ikke takse ut på glatta?
God tur og huff og huff. Må få bemerke at mine Likes på postene dine er et uttrykk for sympati, ikke at jeg liker at dere får problemer. Det er sannelig ingen lek å ut og fly på vinteren i Norge. Håper det ordner seg.
Hva er det beste jeg kan gjøre nå? Er det å prate med loungepersonalet hos Lufthansa i München? Vi skulle Turkish til Istanbul og Thai videre til Bangkok. Prøvde diamantsupporten til SAS, men de kunne ikke hjelpe. Det ser ut til å være ledig fra München til Bangkok med thai airways (i business). Jeg har krav om å bli booket om selv om det ikke er ledige bonusbilletter, ikke sant?
Kjip start på ferien. Men i ekte bonusjeger ånd må man se det positive. Du ender mest sannsynlig opp med nye biletter med poenggivende bookingklasse, samtidig kan man være heldig å få prøve produkter man ellers ikke har tilgang til. Hvor går turen? EDIT: Ser turen går til BKK
Lufthansa personalet er vel det eneste tilgjengelige airside, så det er der jeg ville begynt. Du har krav på ombooking i samme klasse. God ide å ha et alternativ klart.
Om du ikke må rekke noe i BKK og bare vil frem før revenuebiletter går på søndag så er mulighetene mange. 11:00 via Frankfurt er jo 'raskeste' vei, men den kan bli trøblete om du enda ikke har tatt av fra osl. Mest sannsynlig har lh allerede booket dere om når dere lander i MUC. Om du ikke er fornøyd med routingen, kan du prøve deg på en ombooking til SQ via SIN hos Lufthansa sin service skranke, men mulig den blir knapp på tid den og. Komfort messing ville jeg utgått mellomlanding over natten da dette kan forstyrre tilpassing av ny tidssone. Ref 12:15 via DEL.
MÅ det være så dramatisk når vi her fra steinrøysen skal ut å reise?? Dette ordner seg nok når dere kommer til MUC .. i øyeblikket er dere i Lufthansa sine hender og de finner nok alternativer frem til BKK .. Det går er Thai fly litt senere i dag .. TG925 13:35
Jeg håper og tror det ordner seg. München -Bangkok hadde jo vært det beste isåfall. Er bare litt bekymret for at det er turkish som er neste flight nå og at vi da havner midt i pekeleken hvem som skal ta ansvar.
Sjekk Mail og SMS og App når dere ruller på flyplassen i MUC … det kan være dere er ombooket allerede
Det er normalt selskapet som står for forsinkelsen som også er ansvarlig for ombooking, så dette burde løse seg i en Lufthansa-serviceskranke om det ikke allerede er håndtert når dere lander.
God tur og lykke til med ombooking, det er nok allerede ordnet når dere lander. Det er desverre allerede trangt i døra på TG925 Om dere ikke har fått ombooking allerede ser det dårlig ut for akkurat den flighten.
Tar tid med deicing gitt. Fremdeles ingenting skjedd i appen, men det er fremdeles 15 minutter til takeoff fra München.
Jeg gjør det. Foreløpig ingenting, men skjer vel trolig ikke noe før flyet München-Istanbul har tatt av. Noe som skal skje om 11 minutter hvis det er i rute.