Så på en bonus tur til KKN fra OSL her nå isted, 10k poeng i GO t/r Eller samme i pluss med Mastercard rabatten, men så dukket det opp 50% for amex kunder, og neimen ga det ikke 50% rabatt på go prisen og... Noe nytt amex har begynt med? Edit: sjekket OSL-EWR.. 30k t/r i GO, 40k t/r I pluss Velger jeg Mastercard rabatten er det 60k i pluss...
Hahahahaa, det er så seint ja... Huff! Legger meg. Hadde helt glemt at jeg hadde fått companion ticket. God natt!!!!
Hvordan er det hvis man ønsker å reise 3 eller 4 voksne, og har fått en companion ticket med amex? Får man 50% på alle voksne? Eller betaler 3 og 4 full poengpris?
Er mange som har vært borti den der i løpet av tidene tror jeg.. Burde nok vært litt bedre forklart at det gjelder 1 stk CT..
Nope, mener at tilbudet forsvinner om man velger mer enn 2 personer på bookingen. Har man Mastercard med FlyPremium så får man denne rabatten på flere personer
Veldig smart. Premium er også ganske kult når det er snakk om å reise med unger. 50% rabatt og så får man C til Y pris.. hoho...
Bakdelen er at nå skal alltid 6-åringen sitte fremst i flyet for der er det "all-inclusive som i syden"....
Haha.. Kjenner problemstillingen.. "Hvorfor er det ikke senger på dette flyet? Det er så mye lettere å sove da".. Fra Mallorca Noen har det godt altså..