50 % Trumf på brus fra Coca Cola fredag/lørdag til 16.12.17

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Scrooge, 13. nov 2017.

  1. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Screenshot_20180224-230814.jpg
     
    netrom84 liker dette
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg forsvarer ingen. Poengterer kun at din påstand om at du selger med tap er feil. Har du kjøpt for 99,- har du fått 44,50 i rabatt. Dette er penger som du fritt kan ta ut i kontant og følgelig skal du selge til 44kr før du selger med tap. Om du ønsker å disponere dine trumfpoeng annerledes endrer ikke fakta i saken.

    Jeg har forøvrig ingenting i mot at man tjener penger, men man trenger ikke fremstille det som at noen gjør én en tjeneste ved å ta disse av noens hender når man faktisk er knallfornøyd med profitten av salget.
     
    netrom84 liker dette
  3. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Da har jeg fjernet annonsen fra de gruppene der de var postet, jeg vil jo ikke svindle noen... Håper du er fornøyd med det.
     
  4. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    For å gjenta meg selv: Jeg har ikke reagert på at du selger cola så bare annonser hvor du vil. Det eneste jeg reagerer på er at du påberoper deg en sykdom du ikke har i salgs-annonsen. Om du fjerner hele annonsen, kun det at du er syk eller lar den stå er for meg revnende likegyldig. Og helt opp til deg.

    Jeg beklager om du nå føler deg som en svindler. Det var ikke min hensikt. Du har gjort noen fantastisk gode kjøp og salg og bør være glad for det. Bare så fryktelig synd at du føler du må lyge på deg en sykdom for å få gjennomført handelen.
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ser poenget deres, men det var da voldsomt til reaksjon. Det er ikke ulovlig å tjene penger, kanskje på grensen hvis man skylder på noe som ikke stemmer. Mitt spørsmål var i hvert fall kun av nysgjerrighet. Jeg hadde også unnlat å skrive om trumf i annonsen.
     
    SAJblue, emhb and mathiasfe like this.

Del denne siden