Som nevnt over ble denne jobbturen litt avstumpet pga en heftig forkjølelse. Ble derfor lite sightseeing, men noen bilder ble det.
Boston Public Library:
Bay Village:
Washington:
Metroen:
Min type frokost:
Løpetur langs Charles River:
Etter en del vurderinger bestemte jeg meg for å droppe budet på 27,000 poeng fra Plus til Biz for å begynne hamstring av poeng til CT neste vår. Sjekket oppgradering ved gate og de skulle ha 35000 poeng eller 1199usd (!!). Det var uaktuelt.
Hadde sete 20H i Plus, og siden det var blokkert sete ved siden av iflg expertflyer og så ut til å bli halvfullt i Plus beholdt jeg setet.
Planen var middag og så rett i sovemodus. Planen gikk sånn halvveis, men formen var ikke helt topp.
Fikk uansett sjekket ut Lufthansa loungen, som var topp moderne, godt utvalg av kald og varm mat, drikke, drinker osv. Ble rimelig full når avgangen til Frankfurt nærmet seg, men så ble der straks romslig.
Noen bilder:
Endelig ombord viste det seg at nabosetet faktisk var ledig, og at Expertflyer hadde rett. En ettåring i midtseksjonen av rad 20 lagde litt stemning i starten, men sov stort sett resten av turen. Jeg hadde også sikret meg med både ørepropper og noisecancelling. Maten var ikke noe å hoppe i taket av. Valgte laks og den var derimot tørr som fy. Bør vel egentlig bare ta skylden for det. Fisk på fly er sjeldent prima.
God plass med ledig nabosete var fint. Synes vel bulkhead veggen er noe nære, så vil revurdere det neste gang jeg reiser i Plus.
Last edited: 03. sept 2018