Aner ikke hva nummeret er isåfall. Jeg trodde du ble koblet over når du tastet EB nummeret eller noe.
Da må de i såfall nettopp ha sluttet med det, jeg er en voksen mann, men det er ikke SÅ lenge siden jeg ringte det nummeret. Skal se om jeg finner det. Fant det: +45-32 32 68 00
SAS skjuler sikkert nummeret av en eller annen tullete grunn, ingen steder på hjemmesiden finner man noe kontaktpunkt utenom 05400 eller chat. Jeg har mer enn en gang vært fortvilet over manglende kundeservice hos SAS ... sånn sett kunne jeg like godt flydd Norwegian innenlands. Utenlands flyr jeg derfor helst Lufthansa eller Air France ....
British Airways... har en fiffig løsning. Om du logger deg inn på profilen din og så går på siden for telefonnummeret å ringe dem på (på vanlig ba.com) så vil nummeret endre seg avhengig av statusen din. Det er type skikkelig, skikkelig fiffig. Tror i hvert fall de har 3 ulike nummer med ulik ventetid og utdanning av agenter.
WTF? Hvorfor informerer de ikke om dette? Verken som EBG eller EBD har jeg sett noen info om et eget 24/7-nummer, selv ikke etter at jeg nå har gått gjennom alt jeg har fått (og tatt vare på) fra SAS. Er dette den samme 24/7-servicen som man blir routet til når man ringer 05400 etter kl. 19 (eller når det er den stenger)?
News for me.. Aldri hørt om! Takker Vil KANSKJE tro at dette er samme man blir routet til når man taster EB-nummer? Eller er dette 24/7 med danske agenter?
Før .. i "gamle dager" var det oppgitt eget direktenummer for EBG på hjemmesiden og det var veldig nyttig nummer (24/7). Det var alltid lett å få hjelp og det var kompetanse i servicesenteret, de ringte gjerne tilbake når de hadde funnet en løsning. Kundeservice ser ut til å være et fremmedord ...
Så sent som igår fik jeg besked på hos kundeservice at det ikke var muligt at ringe til EBG kontakten, men bare bruge mail. Men det er nok bare den normale mangel på viden hos kundeservice, som spiller ind. Jeg har aldrig fået nogen info fra SAS om at man kan kontakte dem hverken på guld-mailen eller guld-telefonen. Men fint nummer at have i kontaktlisten. Skal prøve det næste gang.
Dette nummeret, som er 24/7 service gjelder for EBP/EBD/EBG og business reisende, andre blir avvist tvert. Det er riktig at det ikke er spesielt annonsert, men så må man huske at jeg har vært med noen år . Jeg har brukt det ved et par anledninger med vellykket utkomme hvor jeg var veldig glad for å ha det.
Tja, jeg fikk opplyst det, men det er noen år siden. Det er ikke mitt inntrykk. Jeg tror disse har større fullmakter. Iallefall hadde de det før. Det er noen år siden jeg brukte det.
Det slo meg akkurat nå, at jeg reiser jo en del, og det er jo et bra kvalitetsstempel på SAS at jeg ikke har hatt bruk for det. Eller, kanskje har jeg vært veldig heldig...
Når SAS tillater routingen på sine hjemmesider og de tilbyr tjenester som OT, så skulle det i mine øyne bare mangle at man gjorde et forsøk på og hjelpe. Hva gjelder oppgradering hos UA så skjønner jeg at det er vanskelig for SAS, men klarer vår venn @Aussie74 og fikse det, burde jo SAS klare det Slik jeg forstår er reisen bestilt via SAS og da er det jo de som har ansvaret for billetten (her må det gjerne korrigeres) go som også da må bære ansvaret for kundekontakten. Når de i tillegg markedsfører seg med at de er med i en allianse og hjelper deg når det skjærer seg, ja da forstår jeg at OP blir irritert når de ikke en gang forsøker. Som jeg har sagt før, det å yte god kundeservice koster faktisk ingenting. Jeg forventer ikke at selskaper jeg dealer med skal ordne alt mulig rart, men at de i det minste prøver og fikse et problem de delvis har vært med på og skape, det regner jeg med, At @Ida går i forsvar for SAS er bare å forvente
Dette nummeret var nytt for meg også, men nå er det lagret, takk @RoadKing! Eller er der bare å stille seg 100% bak @Fnate - SAS CR er så gjennomført håpløst dårlig at det er rett frem komisk. Jeg har enda til gode å få noe som i det hele tatt likner på er akseptabelt svar derfra. De har sågar påstått at jeg lyver - på tross av at jeg sendte bevis på at jeg snakket sant... Det er jo måten å behandle sine beste kunder. SAS burde skjemmes, de er helt nede på nivå med der verste fra Norwegian, og de er et prakteksempel på hva som skjer når man outsourcer en såpass viktig tjeneste. 05400 er et lite hakk bedre etter min oppfatning, men de er ikke akkurat noe SAS bør skryte for mye av de heller.