Aarrgh.. Nyt billet nummer på en SAS/UA/AA booking

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Flemming Poulsen, 05. april 2016.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Aner ikke hva nummeret er isåfall. Jeg trodde du ble koblet over når du tastet EB nummeret eller noe.
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Så ikke denne før nå. Godt du fant en @Aussie74 da ;)
     
    Aussie74 liker dette
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer.. Finnes ikke noe annet gullnummer enn det..
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Nei du gjør ikke det. Gull telefonen er 24/7 service i København.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Da må de i såfall nettopp ha sluttet med det, jeg er en voksen mann, men det er ikke SÅ lenge siden jeg ringte det nummeret. Skal se om jeg finner det.

    Fant det: +45-32 32 68 00
     
    Last edited: 06. april 2016
  6. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Wauw, aldri hørt om det nummer. Takker:)
     
    RoadKing liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jøsses. Tusen takk. Dette var nyheter for meg
     
    RoadKing liker dette
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    SAS skjuler sikkert nummeret av en eller annen tullete grunn, ingen steder på hjemmesiden finner man noe kontaktpunkt utenom 05400 eller chat.
    Jeg har mer enn en gang vært fortvilet over manglende kundeservice hos SAS ... sånn sett kunne jeg like godt flydd Norwegian innenlands.

    Utenlands flyr jeg derfor helst Lufthansa eller Air France ....
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    British Airways... har en fiffig løsning. Om du logger deg inn på profilen din og så går på siden for telefonnummeret å ringe dem på (på vanlig ba.com) så vil nummeret endre seg avhengig av statusen din.

    Det er type skikkelig, skikkelig fiffig. Tror i hvert fall de har 3 ulike nummer med ulik ventetid og utdanning av agenter.
     
  10. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    WTF? Hvorfor informerer de ikke om dette? Verken som EBG eller EBD har jeg sett noen info om et eget 24/7-nummer, selv ikke etter at jeg nå har gått gjennom alt jeg har fått (og tatt vare på) fra SAS. Er dette den samme 24/7-servicen som man blir routet til når man ringer 05400 etter kl. 19 (eller når det er den stenger)?
     
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    News for me.. Aldri hørt om! Takker :)

    Vil KANSKJE tro at dette er samme man blir routet til når man taster EB-nummer? Eller er dette 24/7 med danske agenter?
     
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Før .. i "gamle dager" var det oppgitt eget direktenummer for EBG på hjemmesiden og det var veldig nyttig nummer (24/7). Det var alltid lett å få hjelp og det var kompetanse i servicesenteret, de ringte gjerne tilbake når de hadde funnet en løsning.
    Kundeservice ser ut til å være et fremmedord ...
     
    Aussie74 liker dette
  13. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Så sent som igår fik jeg besked på hos kundeservice at det ikke var muligt at ringe til EBG kontakten, men bare bruge mail. Men det er nok bare den normale mangel på viden hos kundeservice, som spiller ind. Jeg har aldrig fået nogen info fra SAS om at man kan kontakte dem hverken på guld-mailen eller guld-telefonen.

    Men fint nummer at have i kontaktlisten. Skal prøve det næste gang.
     
    Last edited: 06. april 2016
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Dette nummeret, som er 24/7 service gjelder for EBP/EBD/EBG og business reisende, andre blir avvist tvert.
    Det er riktig at det ikke er spesielt annonsert, men så må man huske at jeg har vært med noen år :).
    Jeg har brukt det ved et par anledninger med vellykket utkomme hvor jeg var veldig glad for å ha det.
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, det er ikke mitt inntrykk. Jeg tror denne er spesiell.
     
    Jørgen liker dette
  16. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, jeg fikk opplyst det, men det er noen år siden.

    Det er ikke mitt inntrykk. Jeg tror disse har større fullmakter. Iallefall hadde de det før. Det er noen år siden jeg brukte det.
     
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    SAS vil nok ha all trafikk over på 05400, kanskje ekstraservice blir for dyrt ......
     
  18. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Det slo meg akkurat nå, at jeg reiser jo en del, og det er jo et bra kvalitetsstempel på SAS at jeg ikke har hatt bruk for det. Eller, kanskje har jeg vært veldig heldig... :)
     
  19. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Når SAS tillater routingen på sine hjemmesider og de tilbyr tjenester som OT, så skulle det i mine øyne bare mangle at man gjorde et forsøk på og hjelpe.
    Hva gjelder oppgradering hos UA så skjønner jeg at det er vanskelig for SAS, men klarer vår venn @Aussie74 og fikse det, burde jo SAS klare det :)
    Slik jeg forstår er reisen bestilt via SAS og da er det jo de som har ansvaret for billetten (her må det gjerne korrigeres) go som også da må bære ansvaret for kundekontakten. Når de i tillegg markedsfører seg med at de er med i en allianse og hjelper deg når det skjærer seg, ja da forstår jeg at OP blir irritert når de ikke en gang forsøker.
    Som jeg har sagt før, det å yte god kundeservice koster faktisk ingenting. Jeg forventer ikke at selskaper jeg dealer med skal ordne alt mulig rart, men at de i det minste prøver og fikse et problem de delvis har vært med på og skape, det regner jeg med,
    At @Ida går i forsvar for SAS er bare å forvente ;)
     
  20. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Dette nummeret var nytt for meg også, men nå er det lagret, takk @RoadKing!

    Eller er der bare å stille seg 100% bak @Fnate - SAS CR er så gjennomført håpløst dårlig at det er rett frem komisk. Jeg har enda til gode å få noe som i det hele tatt likner på er akseptabelt svar derfra. De har sågar påstått at jeg lyver - på tross av at jeg sendte bevis på at jeg snakket sant... Det er jo måten å behandle sine beste kunder. SAS burde skjemmes, de er helt nede på nivå med der verste fra Norwegian, og de er et prakteksempel på hva som skjer når man outsourcer en såpass viktig tjeneste. :rolleyes: 05400 er et lite hakk bedre etter min oppfatning, men de er ikke akkurat noe SAS bør skryte for mye av de heller.
     

Del denne siden