SAS klarer det med å skaffe seg sjølv meiarbeid. Min har ikkje vore oppdatert sidan 27.mars, men har fått poengene..
Etter å ha lest denne og en annen tråd her inne om dette "fenomenet" så logget jeg selv inn for å sjekke i går kveld og oppdaget det samme som mange andre; poengene var kommet inn, men listen over aktiviteter var ikke oppdatert. Sendt så en e-post til gull-mailen i går kveld og fikk svar i dag om at de hadde foretatt en "omstart" av profilen min. Logget inn nå igjen og alt var oppdatert. Jeg har til og med fått 2 x 1800 poeng for to netter på to forskjellige Best Western hoteller som ble avsluttet så sent som for en ukes tid siden. Imponerende.
Ser at jeg ikke har fått inn noen poeng etter den 4 April,er det flere som opplever dette og ?? Har blitt trukket av amex for point overførsel men ingen I oversiket på sas sine sider..
Det hjalp en liten stund.. Nå har jeg fått poeng fra siste flytur (regner jeg med), men det står ikke i oversikten..
Ser sånn ut her også, selv om jeg nok må vente til imorra før jeg er helt sikker.. (fikk resatt igår og alt kom fint opp med en gang).
En epost til diamond-mailen hjalp. De gjorde en "refresh" av min konto, og da kom all aktivitet til og med 10.04 opp. Mangler fortsatt poeng for 11-12.04, men det er innenfor det normale.
Kan bekrefte at det ikke ble bedre etter refresh. Fikk poeng for 3 dager siden og fortsatt ingen oppdatering.. Refresh må bare være en workaround og ikke en ordentlig fix på problemet!
Følger denne.... Trenger også e-post til gullmail. Ingen oppdatering siden 16/3. Tror jeg har fått godskrevet for lite poeng etter at jeg manuelt etterregistrerte poeng. Fikk 11500 en veg LAX-ARN, men bare 7500 ARN-LAX, som ble etterregistrert; samme bookingklasse. Lurer på om det har glippet at jeg er EBG...
Så umiddelbart så hørest det ut som du hår fått poeng for buiz saver til LAX og plus saver på returen. Blir kun gjetning da jeg ikke har tilgang til å slå det opp. Uansett skulle ikke gull utgjøre så stor forskjell som 4000 poeng en vei, siden det kun gir 25% ekstra poeng. Nå har det også vært en kampanje med dobble poeng i mars og om returen var i april så kan kanskje det forklare noe, men selv da får jeg ikke tallene til å stemme
SAS-chatten kan også ordne dette, men det ser litt ut som om denne refreshen de snakker om bare hjelper midlertidig?
Hvor på sas sine sider finner man gull-epostadressen? Synes alt er blitt så mye vanskeligere å finne frem på de nye sidene.
De siste 12 timene har account activity vært helt fraværende både på web og mobil, så det er lov å håpe at de jobber med det.