Nå er alt oppdatert hos meg også, selv om alt er skrevet inn dobelt uten at jeg har fått poeng to ganger
Husker noen epost til eurobonus gold og diamond ? Både jeg og et par jeg kjenner registrerte seg for dobbel poeng kampanjen men fikk ikke et eneste ekstrapoeng.
Kanskje SAS IT har innsett at de ikke får til Eurobonus 3.0 og har lagt alle sine ressurser i å utvikle 4.0 ... Da har de ikke tid til annet enn å gi oss poengene, men ikke bry seg med å fortelle hvorfor .. SAS IT har sikkert et mål om å få ferdig Eurobonus 4.0 før rullebane nummer 3 er ferdig på Gardermoen. Og da har de det travelt ... slutt å forstyrre dem ...
Endelig funker denne igjen. Ser nå at DNB ikke har klart å få overført poeng for bruk av mastercard... antar jeg må klage til DNB og ikke til SAS angående de manglende poengene
Ja, jeg har også fått for april, men mangler overføring for mars ser jeg nå som denne funksjonen funker igjen, så er de jeg skal etterlyse Har ventet for å se om de klarte å få det med på apriloverføringen eller om det bare ikke hadde dukket opp på account activity, men det har de altså ikke klart så da får man klage...
OK, de kom også som de burde for min del. Litt irriterende at man må følge med på slikt noe, som bare burde fungere ..
Ja, det er synd at man må følge med, dette burde som du sier gå automatisk, men men får tro de ordner opp når jeg klager
Det virker som om de fikset mine problemer i løpet av natten da det var helt utilgjengelig. Nå har det kommet frem både det ene og det andre.
Noen som vet om SAS har fått skikk på rutinene sine, eller må man sende en mail for å få dem til å kjøre script?