Jeg får inn poeng, men da jeg sjekka i går var selve oversikten for "account activity" ikke oppdatert siden 5. April. Nå får jeg bare "request failed" når jeg går inn på oversikten...
Jeg måtte be dem resette på nytt på tirsdag/onsdag i forrige uke. Virket som om de gjorde "noe mer" enn bare å resette, men har ikke fått noe poeng siden da, så jeg vet ikke om det er i orden nå.
Har sjekket på nytt. Min account history ble resatt 5. April. Siden da har jeg tjent 10.000 poeng, saldoen har økt med dette, men ingen aktivitet i history'en...
Det er rart. Jeg hadde siste flytur 16. April, og den er registrert både med poeng og aktivitet. Jeg har ikke vært i kontakt med SAS om noen oppdatering av konto
Jeg har fått økt saldo, men ingenting i detaljer. Sendt mail til D mailen. Dette er stusslige greier. Det er jaggu meg ille nok å holde kontroll på at man får det man skal ha, om man ikke må passe på at SAS oppdaterer i tillegg.
Jeg er også i dialog med d-mailen. Kommer bare å fortsette og mase den veien (med det samme saksnummeret) inntil det er løst..
Også hos meg har det stoppet opp på nytt etter siste reset/refresh. Smått irriterende, men selvfølgelig ikke verdens største problem. Får vel sende en ny e-post til gull-mailen jeg da.
same her, har fått refreshet konto'n en gang, nå er det same opplegg som sist med activity ikke blir oppdatert..
Sendte mail tidligere og fikk oppdatert. Siden den gang har det ikke blitt oppdatert noe som helst. Måtte sende ny mail i dag.
Min konto ble fikset med etter en epost, men har nå tatt kvelden igjen etter å ha virket en ukes tid.
Min siste oppdatering er 12. april, null aktivitet siden da. Men poeng kommer og går. Men mister jo komplett oversikt på om man går glipp av noe.
Fantastisk snedig poengsystem. God IT. Kjempebra å bruke tid på å sende e-post til SAS for å få loggen til å være synkronisert. Herregud og Jesus skaper. Hadde ikke vi bonusidioter være svært drikkfeldige hadde SAS aldri sluppet unna med alle feil og mangler.
De siste oppdateringene nå fra forrige uke, kom også inn for meg "normalt" (dvs noe tregere enn vanlig, men de kom). Er det håp om at problemet er løst?
Etter at "Account activity" har stått frosset siden 3. April (men totalpoengene og segmentene har blitt oppdatert), ser det ut som de har fått orden på sysakene nå. (spesifișering kom i går).