Min har også været frosset, men i går kom den til live igen - uden mail til spas først. Ser ud til at den opdateres automatisk hver 2. eller 3. uge for mig.
Nå har min konto også våknet fra dvalen. Poeng fra flyginger på fredag vises i history'en. Ble resatt av sas to ganger manuelt tidligere...
Ser at jeg ennå ikke har fått inn poeng for Amex og MasterCard for april måned. Dette er jo normalt på konto rundt den 4 hver måned. Flere som opplever det samme?
Jeg har fått. Forfall 15. Det kommer ikke som et punkt i Account Acitivy pga. feilen hos SAS, men saldo er oppdatert.
Min konto har stoppet opp igjen, så jeg har purret til diamantmailen og bedt dem refreshe.. Ikke skjedd enda. Amex-poeng har heller ikke kommet inn.. Tror vel ikke det har en sammenheng, men det finner jeg vel ut så snart jeg får respons.
Jeg har ikke fått fra Mastercard, mens poengene fra Amex kom inn for noen dager siden. Men ikke de 5000 i vervepremie, som jeg etter mye om og men endelig skulle få...
Vi får håpe på at arbeidet SAS skal gjøre med Eurobonus-systemet i helgen fikser blant annet disse problemene??
Reknar med at eg har fått Amex pluss noko Elkjøpgreier, men siste punkt på account activity er 29. mars.
Jeg fikk for MC, men ikke Amex. På chat i går sa Amex at de hadde sendt over info til SAS. Fortsatt ikke oppdatert her.
Tipper det er stilt i bero ifb med overgangen til helgen. Skulle ikke forundre meg om at disse problemene er relatert til overgangen og. At det er noe som er gjort bevisst.
Diamantmailen svarte på min anmodning om refresh tidligere i dag, men til forskjell fra de tidligere gangene så hjalp det ingenting denne gangen!
Fikk kontoen oppdater nå nettop, før de nå oppdaterer 12-15mai. Ser at Amex ikke har kommet med poengene ennå, som skulle ha kommet for 11 dager siden.
Da fikk jeg plutselig litt over 5000 poeng inn på kontoen, men aner ikke fra hvem. Venter på 5000 i vervepremie fra Amex og omtrent 4500 fra SAS Mastercard. Kanskje det er inkl forsinkelsesrenter fra Amex...
Jeg har fått inn 10K poeng plutselig....må bare anta det er fra Hertz, da jeg hadde to leier her for 8 dager siden. Synes de da er kjappe på labben i tilfelle...
Ser ud til at problemet er tilbage hos mig. Total antal point er steget med noget der svarer til mandagens flyvning, men selve activity listen er ikke opdateret siden i onsdags. Andre der har set dette efter deres opgradering?