Aftenposten: Slik reiser du på businessklasse til Asia eller USA for noen hundrelapper

Tråd i 'Nyheter' startet av obay, 20. nov 2019.

  1. Adritri

    Adritri Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har selv lagt merke til flere som betaler med SEB og AMEX på butikken i det siste. Og et flertall av venner har begynt å spørre om tips til bonus sanking. Så noe økt interesse er det nok rundt det. Men de aller fleste detter rimelig fort ut av det, når de skjønner at det faktisk er litt jobb med det...

    Det tar faktisk litt tid og sette seg inn i dette systemet..
     
  2. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og særlig når du ser at 100.000 brukt på kredittkort gir deg 15.000 eb; dvs en innlandstur plus en inngang i loungen ....
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Må ikke glemme prosessen ved bestilling av alle disse fancy turene. Det kan jo gjøres enklere ved å booke kun Biz hos SAS men disse vokser jo ikke akkurat på trær.
     
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,210
    Likes mottatt:
    22,272
    Bonuspoeng:
    183
    Heilt klart. CashPoints er nok mykje enklare å selge inn til vanlige folk. Brukte sjølv Bank Norwegian Visa frå 2012 til 2018 trass i at eg i fleire av åra var EBS. Poenga lot eg gå ut på dato. Heldigvis kom eg over IF.
     
    Travellingalf, jonss, drsyk and 3 others like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Ja her traff du et ømt punkt, tenk om jeg hadde hatt denne kunnskapen jeg nå besetter for 10 år siden, huff hadde vært EBG og NCC P for lenge siden, og ikke minst hoppet over på 1W runddansen:rolleyes:
     
    jgroneng liker dette

Del denne siden