Får dere sete ved siden av hverandre eller blir dere plassert rundt omkring? Kan jo være at den raden dere havner på er den første raden med X antall seter ved siden av hverandre etter at di fleste andre på forhånd har tatt setene framover i flyet. Jeg ville da hvert fall heller ha sittet på f. eks rad 20 sammen med reisefølge enn at vi havnet i hvert vårt midtsete vilkårlig rundt i flyet.
Den funksjonen er enda i appen, som for øvrig er det beste stedet å bestille billetter. Bare synd man ikke kan reservere seter der.
Den funksjonen angående å velge sete kan vel hende at kommer etterhvert. Lufthansa f. eks har jo denne funksjonen i sinn app.
Enig. Booker alltid i appen når det er tilbud. Har det den funksjonen med kalender i appen, men ikke testet den ordentlig..
Bruker denne selv fra egencia. Kalendervarsel kan du skru av i Outlook. Gå inn i innkallingen. Der kan du velge hvor lenge før reminderen skal gå av eller om du vil skru den av helt. Det gjør jeg.
Ja men da er man jo tilbake igjen til hele problemet.. Det krever manuelt arbeid... Jeg vil at det skal være helt automatisk (Og ja jeg skrur det av når jeg husker det..)
Point taken. Jeg er generelt tilhenger av å automatisere alt som automatiseres kan. Denne har jeg riktignok ikke løst enda
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på dette, men siden automatisering ble nevt må jeg bare. Tripit. Den lager en kalender med reiser som kan synce automatisk med Outlook, og jeg har skrudd på auto-forwarding av eposter som møter diverse kriterier til Tripit. Så jeg bruker altså Outlook, og får reiser automatisk inn i kalenderen min.
Jeg liker veldig godt Qatar sin løsning. Den plasserer meg automatisk inn i mitt favorittsete på alle flighter hver gang jeg booker, forutsatt at det er ledig. Hvis det ikke er ledig velges automatisk nærmeste sete foran eller bak.