Amex Premium 30.000 poeng (tilbud til 30.nov 2020)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Elo, 07. okt 2020.

1. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    468
    Bonuspoeng:
    63
    tobeornot999 liker dette
  2. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,456
    Bonuspoeng:
    93
    Fra vilkårene;

Nå får du 30 000 EuroBonus Ekstrapoeng når du bruker 30 000 kr før årsslutt med ditt SAS Amex Premium. Tilbudet gjelder til 30. nov 2020. Poengene overføres innen utgangen av Februar.

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,758
    Bonuspoeng:
    183
    Man kunne gjøre dette med Classic-kampanjen i sommer, så da burde det funke nå også.

4. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,346
    Bonuspoeng:
    113
    Tja...skal jo fylle kjøkkenet med nye hvitevarer i november - så kanskje det kan være en idé å få med seg den..... hadde tenk til å bytte til Elite etter nyttår - men Premium holder kanskje. Får *A CT da også forstår jeg...

5. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    2,111
    Bonuspoeng:
    113
    Eller bare si opp premium 31.12 og bestille elite 1.1. Men om du ikke tror du klarer 300.000 i omsetning på elitekortet i løpet av 2021 er det mye å spare på å klare seg med premium.

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,059
    Bonuspoeng:
    293
    Har man noen man stoler nok på til å dele regning med ekstrakort, enten det et samboer eller bare en venn, så er det uansett billigere med 2xPremium. Elite trenger man bare hvis man har behov for statuspoengene.

Maggie liker dette
  7. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    473
    Bonuspoeng:
    83
    Jeg har Premium hovedkort og kona tilleggskort. Noe som tilsier at det ikke skal funke å si opp kortene og at kona deretter får seg premium hovedkort og gir meg tilleggskort?

8. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,365
    Bonuspoeng:
    183
    Fakturerer Amex mnds avgiften på lik dato uansett når man mottar kortet?
    Tenker på maksimal utnytting av de første 3mnd om man ønsker beholde premium kortet ut 21 samt komme i mål med kampanjen.

9. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,236
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som fanget opp prisøkningen på kortet? Det står 100 kr måned mot 85 i dag. Snikinnføring?

10. marekz

marekz Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    428
    Bonuspoeng:
    63
    Det er nok en feil. Det står fremdeles 85,- kr i vilkårene.

11. Skyline

Skyline Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    18
    Har nettopp snakket med AmEx kundeservice på telefon. 'Nye kunder', ifølge den svenske veilederen som svarte på mine spørsmål, betyr 'nye AmEx kortkunder', ikke 'Premium-kunder', det vil si at jeg, som har Classic kort fra før av, får ikke brukt dette tilbudet uansett.

Har noen kanskje annen info? Blir litt for dumt å prøve å bruke 30k bare for å se om det går. I tillegg er det er et ork å bruke AmEx i det daglige livet hvis man ikke planlegger godt nok :)

12. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,491
    Bonuspoeng:
    113
    Tror h*n tar feil, men det får vi ikke svaret på før noen av oss har nådd 30k spend

tobeornot999 liker dette
  13. Chimp

Chimp Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg ringte og spurte om det samme, da jeg har Elite i dag. Spurte om hva hvis jeg sier opp Elite og så søker Premium. Da sa hun at regelen er at man ikke skal ha vært kunde på 3 måneder, "men jeg vet ikke om det går allikevel".
    For min del kommer jeg til å prøve siden jeg uansett skal handle for 30 000 iløpet av året.

tobeornot999 liker dette
  14. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,457
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har Classic, og bestilte nytt Classic på det 18k for 18k EBP tidligere i år. Poengene kom inn på konto dagen etter at spend var nådd.

15. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,136
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg spurte også, har Elite i dag og hadde Premium før. Fikk beskjed om at jeg ikke trengte å søke om Premium da jeg ikke ville få de 30.000 kampanje poengene. Det blir visst lagt inn kampanjekode etter det jeg forstod når man ikke er kunde fra før som gjør at man får kampanje poengene. Jeg bestilte heller et Premium kort til kona.

16. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,136
    Bonuspoeng:
    183
    Men stod det der at det kun gjaldt nye kunder på Classic kampanjen?

17. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,035
    Bonuspoeng:
    93
    Hvorfor må man alltid spørre? Av og til er det faktisk bedre å bare holde kjeft.

18. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,457
    Bonuspoeng:
    93
    Litt usikker, men så i hvert fall minst ett sted at kunder som allerede var medlem ikke skulle få poeng.

19. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,136
    Bonuspoeng:
    183
    Er egentlig enig i det. Men akkurat i dette tilfellet gidder jeg ikke bruke 30.000 nok og ikke få noe igjen når jeg allerede har Elite kortet. Da var det greit å få det bekreftet så jeg kunne bestille kort på kona istedenfor.

tobeornot999 liker dette
  20. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,546
    Bonuspoeng:
    113
    La være å spørre. Står ikke noe sted at det bare gjelder nye kunder (Stod ikke på classic - jeg fikk kampanjepoeng på det enda jeg har hatt elite i snart 1.5 år). I verste fall så får du bestille, kjøpe 4 biz billetter i 2021 for å nå 30k, avbestille (havne i minus) og så bruke det du egentlig hadde tenkt til. Da vet du ihvertfall om du får campaign pointsene eller ikke. Kan jo også drøye til 29. nov, så man får 3 mnd helt gratis hvis man er redd for å måtte betale noe for å vente til februar å se (men på classic-kampanjen sist fikk man dem innen 8d etter man nådde spend).

Del denne siden