Anbefaling hotell nære Heathrow T2

Tråd i 'Reisemål' startet av indahla, 28. des 2025 kl 11:31.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,822
    Bonuspoeng:
    293
    Mener jeg leste en tråd om dette for en stund siden, men finner den ikke igjen…
    På vei hjem fra Japan må jeg overnatte i London og skal fly hjem fra T2 kl. 07:05. Tenker derfor å finne et hotell med kort avstand som ikke er for dyrt (max 1500,-)

Har funnet Premier Inn ved T4. Iflg Google Maps tar det 16 min med Piccadilly Line. 945,-

Noen med bedre alternativer?

2. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,433
    Bonuspoeng:
    293
    T4 hotellene er de beste/billigste/mest praktiske.

Å dra ut til "hotellrekka" på Bath Road, Heathrow sin ring vei, tar tid og koster mer. Gode priser og gode rom på Holiday Inn express som regel.

Premier Inn kjeden er også alltid et trygt og greit valg med jevn (low-cost) standard.

Ligger også flere hoteller i samme cluster, 2 i samme bygg til og med. Så det er lurt å sjekke priser på hotels.com for sammenligning før man booket direkte med hotellet (eller med hotels.com hvis man samler til gratis-natt)

3. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,518
    Bonuspoeng:
    163
    Hilton Garden Inn t2-3 er det aller nærmeste og fantastisk for planespotting. Billig er det dog ikke

4. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    Har bodd flere ganger på Hilton Garden Inn London Heathrow Airport. Som ikke må forveksles med det som ligger mellom T2 og T3. Det andre ligger et gratis stopp unna på Piccadilly Line (fordi det regnes som innenfor LHR). Noen rom med utsikt mot enden av den ene rullebanen og noen med utsikt mot BA maintenance. Stort sett innenfor 1500 i pris. Skal bo der igjen om et par måneder før morgenflight.

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,743
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan også ta Picadilly line ett stopp retning byen for tilgang til noen hoteller, men siden du fant så god pris på T4 spørs det jo om det er noe vits.

6. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,810
    Bonuspoeng:
    183
    Har bodd på Holiday Inn Express T4 for poeng, cashpris ca 1000kr. Helt greit og med lukket gangbro fra terminalen, men tar fort 15-20min å komme seg til T2.

7. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    998
    Bonuspoeng:
    113
    Har i likhet med andre her bodd på Hilton Garden Inn, som er en liten spasertur unna T2. Veldig praktisk.

Del denne siden