Andre påskedag ..god morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 13. april 2020.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten .. god morge!
    E7DC4EE2-C2C1-4D08-818E-F9451DAA8B5C.jpeg

OttoL, ArthurDent, Earl and 6 others like this.
  2. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,627
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra et Hallingdal badet i sol, men med vind.

ArthurDent, Earl, Avixlo and 4 others like this.
  3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,480
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Nedslående, men kanskje ikke uventete nyheter fra myndighetene om at en skal belage seg på sommerferie i Norge i år. Har booking av flights og hus på Bonaire i Karibien så avventer, men går nok mot avbestilling :(

Have a good one! :)

ArthurDent, Earl, Avixlo and 3 others like this.
  4. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et vindfullt Oslo. Vasket bilen igjen :rolleyes: Planlagt en løpeøkt senere i dag og ellers forberede meg for ny uke på hjemmekontor.

5. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå Sunnfjord. Her går det i husvask, rydding og ein liten pause før vi går i gang igjen. Her var planen å jobbe i hagen og garasjen, før grilling seinare, men jammen hsr det snøa i heile natt.

Norgesferie i år? Det betyr Trøndelagstur. Eg har framleis eit bitte lite håp om EWR om ca 100 dagar. Kven er det eg prøvar å lure....

ArthurDent, Earl, Avixlo and 5 others like this.
  6. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,762
    Bonuspoeng:
    350
    God mandag folkens! Her blåser det så fælt at man holder seg inne. Akkurat laget en deig til rundstykker, så da blir det en god lunch etterpå om ikke annet.
    Krysser fortsatt finga for at man kan fly litt på sensommeren!

7. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Hovedstaden, avdeling indre øst. Her har enpersonshusholdningen min gått tom for kaffe, innkjøpsansvarlig for dagligvarer har ikke gjort jobben sin.

Nå ser det ut til at naturen jobber på spreng for at trærne skal bli grønne, så jeg får ta meg en tur ut å inspisere dette fenomenet. Og kjøpe mer kaffe da.

8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra hovedstaden. Stormet har kommet så spørs nok om ikke dette blir en inne/TV dag! Ellers går det så det ryker i CM 97/98, alt for mye nyheter og ellers stille underholdning.

Fly og ferie snart? o_O

9. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,627
    Bonuspoeng:
    113
    Fly og ferie høres ut som en drøm akkurat må.

Booket akkurat en flypremium bonusreise til Washington DC midt i September. Håper på å kanskje få reist på Carolina Country Music Festival i Fort Myers. Men flybilletten er det eneste jeg har bestilt enda.

10. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Vi holder på å planlegge sommerferien versjon 2 nå, der all ferie legges til moderlandet.
    Tenkte først at siden utlendingene nå ikke drar til Lofoten, må det være overkommelig for oss prismessig. Men neida, server fremdeles helt hinsides dyrt å fly, bo sånn passe greit og leie bil der ute. Så da blir det ikke Lofoten i år heller. Når vi (i teorien i en Coronafri verden) kan fly Plus til USA, bo på fine hoteller med god lounge og ha leiebil over there for mindre enn jeg måtte ha betalt for færre dager oppi nord, ja da feiger jeg ut tror jeg. Eller dvs.. det blir sikkert Norgesferie et annet sted.

ArthurDent, Earl, Supersergei and 2 others like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden!
    Solen skinner, men det har ikke vært så veldig varmt i dag. Mye vind, og på et tidspunkt begynte det å snø..

Har gått en mil i Marka med hunden, etter å ha vasket hagemøblene. Har gravd litt i hagen også, men det ble så kjedelig at jeg måtte bygge litt Lego i stedet.

Nå er det straks middag, og i morgen er det tilbake til hjemmekontoret.

Sommerferien tilbringes uansett på hytten, så jeg håper vi får lov til å dra dit i juli. Og at luftrommet åpner opp til etter sommeren..

ArthurDent, Earl and Avixlo like this.
  12. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Sandefjord
    Her skal det snart spises Hjortestek

Ikke så mye mer å melde om her. Håper det går mot slutten av Corona nå slik at samfunnet kan komme seg på plass. Ellers ønsker jeg alle en flott andre påskedag

holmen, ArthurDent and Earl like this.
  13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Norge er dyrt, men med krona i kjelleren så er forskjellen vesentlig mindre. Sist jeg var på farten i USA så kostet det ganske sterkt på selv middelmådige hotell i sentrale strøk i USA. Det var før krona kræsja.

Når det er sagt, til TRD kommer man stort sett til en rimelig penge, ja sogar bra utbud av bonusturer og. Jeg har selv planlagt en tur i juli med utreise fra Oslo og leid en stasjonsvogn for ei uke for 4500 for 8 dager hos Avis. Du kommer ikke mye under det i USA heller. Rett skal være rett, bensin er billig der borte da.

Trondheim? Hvorfor det?
    Fly dit, ta ut bil og kjør kystriksveien opp til Bodø, ta ferja til Å i Lofoten (forhåndsbestill for all del plass, turen tar snaut 4 timer og det er langt mellom avgangene). Kjør opp Lofoten og inn til Narvik, ta E6 sør igjen. Jeg lover deg en fantastisk tur.

Overnatting? Scandic pleier jo å ha disse sommerpassene med gode priser og har hoteller på de større stedene.

Ragna Rekkverk and Avixlo like this.
  14. Ragna Rekkverk

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har ikke tenkt på muligheten for å starte turen i Trondheim en gang, det var jo også en mulighet. Det var garantert mye billigere billeie også. da jeg sjekket utleie i Svolvær med AVIS, skulle de ha 3300 for en dag.

Hotellet jeg ville bo på i Svolvær (fordi de har en magisk frokost der) tok ikke fire stykker på rommet og med to rom der utsikten var OK, kostet det totalt over 5000 per natt. Men, det er jo ikke nødvendig å bare overnatte der, så ditt forslag skal definitivt vurderes.

RoadKing liker dette
  15. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    Det er Thon du tenker på her?

Ragna Rekkverk liker dette
  16. Ragna Rekkverk

Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp. Har bodd der tidligere og både utsikten samt frokosten var top notch.

EndreD liker dette

Del denne siden