Høres ikke dumt ut! Måtte du betale for tjenesten? Eller er det mulig å komme seg vekk fra gebyret, dersom reisen ikke lar seg bestille online?
Det er jeg faktisk litt usikker på, men når jeg ser på korrespondansen jeg hadde med kundeservice ser jeg ikke noe gebyr der
Noen som har mail adressen til SQ i CPH? Ser ut for at det blir sommerferie i SIN og DPS.. men må ordne med noen dager i SIN... C
Når det er en SQ flight, som er "Operated by SAS", f.eks. OSL-CDG, får man bonuspoeng etter SAS sin poengmodell, eller etter Singapore Airlines sin beregning på miles x 200% i Business klasse?
Alt avhenger av bookingklassen du blir plassert i og hvilket program du samler poeng i. Dette er et veldig fint verktøy. http://www.wheretocredit.com
Det som avgjør er i prinsippet hva som står på billetten din og hva som står på halen på flyet. Bookingklasser er ikke identiske mellom selskap slik at det er vanskelig å vite eksakt hva man ender opp med, om man ikke har stålkontroll på alt
Jeg ba om pris på en Osl-cdg/fra/lhr-sin-dps routing via københavn kontoret, og fikk da FRA ut, og LHR hjem, til 20k... (mot 18500 med hjem via moskva) og etter hva jeg ser, gir vell LHR godt med poeng også... Sa jeg ikke orket fly med russere.. det var intet problem.. C
Har noen av dere benyttet dere av SQ sin Stopover Holiday i Singapore? Føler forsåvidt at byen er litt "been there done that", men samtidig ser prisene ok ut og det kunne vært en fin måte å brekke opp en lang tur (og det hadde vært interessant å se byen uten formelbiler i gatene også ;-)
Tok kontakt med CPH_Reservations og fikk til svar at de ikke solgte billetter OSL - California. Det nærmeste jeg kunne komme var enten Frankfurt - New York eller Manchester - Houston. Så da blir det nok SAS til LAX, men det er da slett ikke dårlig det heller.
Ja, det bør gå, via FRA. Men da må du kanskje sende dem mail / evt ringe å ta det manuelt? Kan nesten virke som at aktørene i *A har delt markedet mellom seg...
Jeg mistenker at det er fordi SQ-flighten går så tidlig at du må dra ned dagen/kvelden før // at layover'n blir for lang. De burde klare å fikse det på telefonen.
Godtfolk!! Sent ute, som vanlig, skulle jeg i går kveld bestille billetter til australia på SIA sin kampanje som gikk 31. jan. Fikk feilmelding og ble bedt om å ta kontakt med kundeservice. Prisen er i dag selvsagt 3 k dyrere per billett og det kan se ut som SIA ikke ønsker å gjøre noe med det. Hva tenker dere, bråke eller vente på neste kampanje? Har forøvrig bilder av både pris og feilmelding.
Kan informere om det ikke var tema og gi salgsprisen selv om det var en systemfeil hos SIA som gjorde at jeg ikke fikk bestilt i tide.. skuffende, men ikke så mye å gjøre med..