Skal booke tur til Tokyo til høsten og valget står mellom Asiana via ICN med A380 eller SQ via SIN med 777-300ER. Begge i F. Hva vil dere anbefale?
Hvis du venter en ukes tid så kan du få svar fra @maarstad. Så skal jeg fly det samme om et par uker.
Du skal vel reise tilbake også? Jeg har samme tur og har valgt SQ-F på tur dit og Asiana-F på tur hjem. Det er tunge valg vi må gjøre, men vi holder ut!
Du skal vel både frem og tilbake, så... Ellers er vel det generelle rådet man får her inne at man bør oppleve lounge på vei ut fra hjemmebasen til selskapet. LH ut fra FRA og SQ ut fra SIN osv. K
Over til noe helt annet Air Canada vs Lufthansa på businessclass? Forslag på reiserute? Tenker følgende: Oslo - Brussel - Montreal - Cancun og San Jose - Toronto - London - Oslo
Kanon rute det der. Kunne tenkt meg å gjort noen liknende selv. Jeg har ikke flydd Air Canada i C, men fløy med Lufthansa for en måned siden og har egentlig bare gode ting å si om de. Setet kan kanskje finnes bedre andre plasser, men jeg var overraskende fornøyd med det. Returen kunne kanskje vært routet fra Toronto til Frankfurt, slik at man får Lufthansa C som avslutting til OSL i stede for SAS Plus, men en minimal endring, som i det store bildet ikke har mye betydning.
Siden både SQ og Asiana har hjemmebase i Asia bør jeg nok da prøve Asiana til og SQ hjem. Så kan jeg håpe på å bytte til LH til. Også skal jeg jo også fly Asiana ICN - NRT så du kan jeg prøve Asiana i A380 der.
Det er det jeg har booket som min første F tur. Asiana via ICN til Osaka og Thai via BKK hjem igjen. Vurderer å legge inn en tur via SIN på hjemvei hvis tilgjengeligheten er der og den bedre halvdelen tillater et døgn mindre i Japan i bytte mot en overnatting i Bangkok.