Asiana med A380 intra-asia?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av obay, 09. sept 2017.

1. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk Asiana til å gjøre det når vi ankom ICN, ca. 7 dager før avreise på den aktuelle flighten. Setene var blikket både for Tallinn og SAS og Asiana sine nettsider.

Mulig jeg kunne ringt Asiana med en gang...

Når det gjelder "ekte " Asiana First, så var det kjempebra! Fløy Lufthansa First til Korea, og Asiana er best på alle aspekter utenom lounge.

Gullars liker dette
  2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Ringte du eller snakket du med de på flyplassen?
    Var det noe som "hei, jeg er di'mant, skjønner du? Jeg vil ha fete seter" :)

Var alle setene på flyet tatt?

3. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig kult at dette er mulig. For øvrig helt enig i vurderingen av OZ F vs LH F :)

haakonks liker dette
  4. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,470
    Bonuspoeng:
    183
    Snakket med de på flyplassen. Asiana sin ticketing-skranke ved siden av check-in på GMP for å være helt korrekt.

Noe ala: I am a Star Gold, and we are in First Class on our outbound flight from ICN, can you check if these seats are available on our NRT-ICN flight?

Også måtte jeg bekrefte at jeg var klar over at det kun var Business class service på flyet, ikke First.

First-kabinen var full på NRT-ICN, vil anslå at Business-kabinen i 2. egt var litt over halvfull. På ICN-FRA i dag var 9 av 12 seter tatt i First.

Eddie47, Gullars and Are like this.
  5. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,689
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg reiste ICN-NRT i dag tidlig på rad 1 i Asianas A380 med bonusbillett i C. Da billettene ble booket var beste tilgjengelige sete på rad 16 (upper deck), men da innsjekkingen åpnet fikk jeg flyttet oss frem til rad 7 (første rad på upper deck). Ca. 12 timer før avgang sjekket jeg status på innsjekkingen og da var vi blitt flyttet til rad 1.

På flyplassen fikk vi beskjed om at vi var flyttet på fordi bakre del av business-kabinen skulle brukes til economy.

Jeg vet ikke om det var *G, det at flighten var en del av en first-booking eller det at vi rett og slett satt på første business-rad da setene ble omrokkert som gjorde utslaget her.

Del denne siden