Prisen er jo fantastisk. Men er det virkelig verdt å sitte 22 timer i økonomi for 11.000 poeng? Jeg hadde gjort skulle jeg vært borte noen dager og tatt det som en liten ferie.
Litt sent inne på denne tråden, men fikk akkurat booket fra ARN ut og til OSL på vei hjem for kroner 1200. Dette blir en god MR i jakten på diamant.
Da klarte jeg å booke utreisen også! Totalpris på 1215,- NOK, Plus et leg fra osl-arn! Hvor mange blir vi på denne MR?
Finner tre billetter på utreise, men ingen heiatt Edit: To billetter, håper det kjem på nokon på retur innen 24 timer...
Momondo.se -> SuperSaver Travel. https://www.momondo.se/flightsearch...18&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false¤cy=SEK
Her er retur til ARN https://www.momondo.se/flightsearch...18&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false¤cy=SEK
hmm.. Har du prøvd de andre sidene (ikke den som er billigst)? Ser at når jeg trykker på Flightfinder så får jeg opp retur til kroner 769. Vet ikke om du får gjennomført betalingen, men verdt et forsøk.
Kom opp ein nobrainer(?) no, 123750 poeng for business til Oslo heimatt, og 15 000 poeng ekstra... på Points pluss poeng. Ingen diamant som har lyst til å booke for meg(30% rabatt)? Kan betales i cash eller at eg booke business billetter på fly premium?
Kva flyg de til ARN? Tenkte eg skulle slenge meg med om det er greit? Edit: Då har eg som fyrstereis-gut bestilt denne(go kvar veg), så då avventer eg ein diskusjon i heimen i kveld for å få sjå om eg blir innvilga reisetillatelse. Og no var det fortsatt billetter kvar veg til 700 kr på sas.no(Måtte rebooke, då eg hadde heilt glømt av viatrumf i ekstasen av å finne billetter!)
Fikk bestilt ARN-AUS, men ikke returen ... venter i delvis spenning på om den dukker opp i løpet av dagen! Edit: Da er også jeg med både til og fra Austin!
jeg fant t/r Arlanda til 1400,- så det er fortsatt ledige plasser hvis det er flere som ønsker å være med!
Ingen som finner t/r København? Har booket ARN-AUS-ARN, men er litt usikker på om det er verdt det. Får jeg med CPH-ARN-CPH så drar jeg!
Nå kan man booke AUS-OSL med stopover i Stockholm for 534 svenske kroner.. Eller samme rute hos Berg-Hansen for 755 kr.