Har en sas plus pro i morgen. original rute var bgo - osl -> osl - fco. bgo - osl ble avbestilt, og jeg ble ombooket til en reise bgo - osl som er 2 timer ETTER flyet osl - fco har tatt av (så det er en 'umulig' reise). sas har faktisk satt bgo - osl som 'retur', selv om det var en enveisbillett. tipper de har gjort dette pga. bgo - osl er, som nevnt, etter at flyet osl - fco har tatt av. Må jeg avbestille reisen før utreise for å få poengene tilbake? Reisen er som sagt 'umulig' å gjennomføre. Har sendt e-post til gull-mail, men de svarer vel ikke før etter reisen.
Det var det jeg fikk beskjed om, ja. De sender meg SMS-er om at hvis de nye flygningene ikke passer kan jeg kansellere og få refusjon selvbetjent, men det er jo bare sprøyt. Klin umulig er det å få gjort noe på nettsidene. Har sendt e-post til gull-mailen jeg også og bedt dem rydde opp.
Bekreftet fra gullposten at de er refunderbare ved no-show: Ja, SAS Plus Pro biljetter är återbetalningsbara även vid No-show. Vänligen notera att för Bonus biljetter gäller andra villkor och regler. Återkom gärna med specifik bokningsreferens så kan jag ta fram villkoren och regler kring just den bokningen.