AVIS + Eurobonus kampanje

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av gregas85, 31. jan 2017.

  1. n0gga

    n0gga Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Noen med erfaringer med utleie på ALC?
    Har akkurat lagt inn reservasjon hos Avis for familieferien i sommer med eurobonuskampanjen nevnt her. Har bestilt klasse D, dette grunnet det store prishoppet til E. Skal i følge voucher ha oppgradering, og lurer fælt på hva jeg oppgraderes til. Så lenge jeg får inn fruen og en barnestol, er jeg fornøyd.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Ville ikke hatt for høye forventninger. Billeie ved Middelhavet (uavhengig av kjede og land) er skuffende greier.
     
  3. n0gga

    n0gga Medlem

    Innlegg:
    95
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    18
    Leide bil i fjor på ALC, men det var før en kompis permanent smittet meg med denne sykdommen som fikk meg hit.
    Da ble det leid superøkonomi hos Goldcar, og fikk forøvrig akkurat det jeg betalte for (tilnærmet ny bil). Eneste jeg ikke var spesielt imponert over var barnesetene de hadde å tilby sønnen min som da var 1 år gammel. Faktisk på grensen til ulovlig.

    Likevel spent på hva de klarer å hoste opp til meg. Skal i følge klasseøkningen oppgraderes til en typ. Audi A3 Sportback til dobbel leiepris enn den jeg har bestilt.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Det beror vel på lovene i det landet du er i... :), tror vi her på berget er et stykke lenger kommet i så henseende.
     
  5. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Det er ikke mulig å endre registrert AWD på Avis kort på www.avis.no
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss, mener jeg har gjort det. Men ok :)
     
  7. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg var med på den forrige kampanjen. Hadde to leier på fire dager hver.

    Fikk først 500 poeng per leie, og så dukket det opp ytterligere 500 per stk en uke senere. Andre som har hatt problemer med manglende poeng? Mener å huske jeg skulle hatt 4000 per leie her.
     
  8. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    For et par uker siden leide jeg en liten bil til vanvittige 385.49 kroner for én dag. I går tikket det inn 500 poeng for leien og i dag hele 6500 poeng til for selve kampanjen. Kan dette være riktig? I så fall har jeg aldri hatt så god utbytte på investeringen.
     
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg leide en bil i Australia i februar, benyttet AWD nr hos Avis. Booket i desember/januar, skal jeg få noe ekstra for denne? Har til nå fått 500 + 500 poeng for en leie.
     
  10. hakbla

    hakbla EBG

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg leide også bil i februar av Avis og fikk 500 + 6500 poeng for leie 1 dag. Er usikker på hvorfor det tikket inn så mye poeng, men har lest at flere har fått dette. Det er spekulert i om det kan være en kampanje via AMEX, uten at dette er bekreftet o_O
     
  11. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Betalte med SAS MasterCard, så ikke om jeg vet.
     
    hakbla liker dette
  12. hakbla

    hakbla EBG

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Aha, nei da er det ikke lett å forstå seg på de poengene! Har en ny leie kommende onsdag, så håper bare at det fortsetter sånn! :cool:
     
    thecoldfish liker dette
  13. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Leide bil hos Avis i februar og har fått null, nix, nada :eek:.
    Men, det kommer vel :)
     
    thecoldfish liker dette
  14. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Har litt hatt litt problemer med Avis og poeng. Det fungerer stort sett helt problemfritt, og poengene har kommet inn innen fredag påfølgende uke. Først 500 og så 500 til noen timer etterpå. Har du derimot uflaks, som feks at sas har IT problemer så får du kun registrert inn 500 poeng enda alt er gjort korrekt.
    Det vil si at om de lokker med kampanje på 7000 poeng så er det på en måte "flaks" om man får dem, siden de i vilkårene ikke gir poeng om det skjer en feil ett eller annet sted på veien.
    Her er det helt opp til personen på avis kundesenteret om de er villige til å hjelpe til med resten av poengene. Har hatt problemer med et par leier nå i feb, spurte etter poeng og kvittering på en spesifikk leie, fikk da tilsendt en tilfeldig kvittering for en leie jeg hadde tidlig i januar i fjor(!?) med tillegssvar om at jeg alt hadde fått poeng på denne. Selvfølgelig med standardsvar om at det tar 10-15 dager å besvare, enda jeg bare svarte på samme "ticket".
    Å ringe databaseavdelingen et ofte det enkleste, men de har kortete åpningstid enn vegvesnet har på en fredag. Tror vi snakker 9-11.30. De bruker å ordne, spesielt om man er PC. Men det er ingen garanti for det.

    SAS sender bare standardmail med vilkårene som sier at man kun får 500 poeng ved etteregistrering om man prøver å kontakte dem. Enda de innrømmer at alt er korrekt med bestillingen og at de har hatt problem med systemet sitt. Fikk dog 1000 poeng i "Kind regards from SAS" som en komp nå sist.
     
  15. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    335
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Dersom du har noen leier du ikke har fått svar på, kan du sende meg en PM med leiedetaljer og hvilken kampanje det gjelder, så skal jeg se på det.
     
    Stuttfeiten and Larsmarius like this.
  16. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk svar hos en hygglig dame i dag, hørtes ut som hun ville hjelpe meg. Sender deg en PM om inget skjer :)
     
    tmolvik liker dette
  17. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    386
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen som har lastet ned upgrade-kupongen, og kan sende den til meg? Den forsvant fra Avis-websiden, og jeg glemte å lagre den...
     
  18. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet hva skjer dersom jeg endrer en reservasjon, dvs. flytte på dagen jeg henter bilen en dag frem. Mister jeg da tilbudet med ekstrapoeng fra SAS eller ikke ?
     
  19. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    I dag kom det 7000 poeng for en dagsleie igjen:) klager ikke :)
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor lenge er det siden du hadde leien?
    Jeg hadde en for en måned siden og fortsatt ikke fått noe.
     

Del denne siden