Kort oppdatering:
- Jeg lever fortsatt.
- Jeg er trøtt etter å ikke ha sovet noe særlig på returen. Skuffet over komforten i "senge-modus", ellers bra. I etterpåklokskapens lys, skulle jeg bare bedt om 2-3 ekstra overmadrasser med en gang. Det hadde sikkert gjort mye.
- I tillegg til forrige punkt, var det også for varmt i kabinen. Drøyde ganske lenge, men måtte til slutt kapitulere, og si ifra. Da skrudde de ned temperaturen, slik at det ble tålelig etterhvert. MEN pga. liggekomforten, ble det altså ikke mye kvalitetssøvn om bord allikevel.
- Ved ankomst FRA, er det selvfølgelig deprimerende å nå måtte ta i bruk apostlenes hester for å komme seg rundt her. Fikk riktignok assistent da, og guidet inn på pri-køen i security, så er jo litt bedre enn å komme inn på øko..
- Enda en nedtur når man må inn på "vanlig" Senator/Gold-lounge..
- Prøvde å sove litt i loungen, men pga. såpass mye drikkevarer på flyet, så måtte jeg jo på do hele tiden.. Ergo minimalt med søvn her også. Håpløst!
- Men, nå begynner returen herfra. Er dog forsinket 20 min. (foreløpig) Har god tid i BRU, så det går nok veldig greit.
- Hadde riktignok fått en enda større nedtur om returen herfra gikk med SAS. For selv med fullbooket fly, så er man jo iallfall garantert ledig midtsete.
Foreløpig konklusjon etter turen, er at jeg neste gang ønsker både utgående og innkommende flight i Frankfurt med LH. FCT, med tilhørende transport, er rett og slett nydelig!
Kommer tilbake med mer senere!
Last edited: 01. aug 2017