Alle var 4 var booket fra min konto med Fly Premium. på 2 PNR, men det er kommet poeng inn til 1 av 2 på hver PNR.... Hele ombooking ble gjort til Cz til London, og Cc LHR-SVG-BGO. Så ja, jeg mener jo jeg skal få poeng. Men det kan se ut som SAS har lagt inn en sperre her på refund siden. Jeg kan prøve å sende de en mail. Jeg er EBD i noen dager til, men gullkortene er begynnt å ankomme i postkassen.. :/ C
Send mail. Så lenge du er EBD/EBG så får du relativt raskt svar på disse mailene. Og ved å henvise til at en på hvert PNR har fått poeng, så burde det være en rask løsning på denne saken.
Off topic: var i Australia nylig, skulle fly Qantas innland, 7 timer forsinket, fikk ikke en krone. Tenkte ikke på at det var EU regler.
Nå fikk svigerinne inn poengene også, selv om hun fikke samme feilmelding. Så da er det bare LHR-SVG-BGO ca 3k poeng som er utestående. Mail er sendt. Så satser på de bare fikser det.. C
Nei. Men om ombookingen gjør at man har rett på EU-kompensasjon og man er 3 personer, så kan man velge 180.000 poeng i stedet for 1800 euro.
Vi var 4 stk + infant. Alle voksne fikk 60k poeng comp, Nesten alle har sålant fått 6700 basispoeng for ombooket tur Matutgifter på IAD dekket. Infant fikk ikke erstatning pga ikke betalt basefare. Alt i alt fortsatt sur opplevelse å bli sendt via LHR og SVG, men turen ble jo gratis. Så vi får klare det..