Det blir vanskeligere og vanskeligere og få tak i bonus billetter i business, men plutselig kunne Zendus melde om at han hadde funnet tur/retur til Washington i business Litt seinere innser en og at en får prøve business mellom hovedstedene på første dag Liten avstikker til Richmond skal vi også ha etter forumtips fra Sunnfjordingen Strekk nr 1 går med linje 310, overgang til 300E og atter en overgang til 1 deretter Flesland Heng med om dåke vil
Det nærmer seg første flygende strekk Kjip som eg er gjennomføres dette i Light men siden gullfordelene følger med så er det sjekket inn eit kolli, fasttrack brukt og setereservsjon gjennomført
Widerøe er store på Flesland, satser på SAS utvider rutetilbudet når alle desse nye Embraerene er på plass
Servering BGO-SVG Når eg pendla samme rute fikk vi absolutt ingenting grunna kort flytid ? Er dette noe nytt ?
Det er viktig å hydrere seg Ellers vil eg påstå det er bedre i Flesland på mat og drikke fronten enn på Sola, men utsikt til rullebanen er upåklagelig
På plass i 1F Avskjed fra lounge Her håper eg det har blitt gløymd å laste business mat… Ikkje champagne, ikkje tallerken, rett og slett polarrull vibber… Men 3 spørsmål om vi ville ha noe mer Forbedringen er merkbar, men dette er ikkje business servering heilt enda…
Med snakk om nedstenging får jeg flashback til mars 2020. Men som de sier, bedre med flashback en bäschfläck
Litt leskende etter lange tider uten væskeinntak Samt nøtter, varm duk og smilende kabin besetning Stappet fly, snaut 12 ledige seter i øko, snorkfrøken har plassert seg i 1A
Resten av flygningen foregikk uten store sprell, eg mener bestemt eg ligger bedre i en A350 enn i 330 men det kan være tilfeldig, fremdeles sover eg best i LH F Rett før landing var det tid for litt rugbrød Rugbrød mener eg fremdeles er litt så som så, gir litt sponplate følelse og tygge i seg…
Kjapp tur igjennom immigration, landet samtidig med 2stk A380 og litt annet knask… Så vi var i lett jogg inn på første og beste månebuss for å komme oss så langt frem i køen som mulig Fant etter litt Metroen