Hei, vurderer biz til new York med SAS fra Oslo. Noen som kan fortelle litt om det/har erfaring med den turen?
Veldig kort, at til riktig pris leverer SAS et konkurransedyktig produkt. Ellers er det endeløse mengder info og diskusjon om produkt og kvalitet her inne.
Har flydd SK til Ewr i biz 3-4 ganger og det er jo bra, men som flere sier er det litt kort. Men hvis prisen er rett så er det ikke «en dårlig deal». Nå har SK ett godt produkt i C og har ikke hatt noen dårlig opplevelse, grei/god mat og ble i fin form rent drikkemessig på vei over. Anbefaler å prøve SK i C uansett lengde på longhaul, bare for å ha testa det ut.
Hadde med broren,15-åring, til frøkna over til Cleveland for å se basket, og da ble det C med SK over til Ewr og LH C på hjemturen. Han hadde generelt bare ett stort glis på fra vi dra hjemmefra til vi var hjemme igjen. Så regner med at turen blir bra. Han jeg hadde med mente at turen var for kort, så det kan jo hende at standarden framover blir satt med en sånn tur. Litt avhengighetsskapende i C og F på tur.
Det er mange her på forum som liker lange flytider, men jeg er sikkert en raring som synes at 2 timer er nok i business og 10 minutt i economy. Jeg er derfor litt sånn enig med deg at det er langt nok for en 11-åring. Som innlegget over her sier, så blir standarden veldig satt. Håper dere blir spoiled som det heter på utenlandsk. God reise.