Nettopp, du bruker det pga ledig plass ikke det toskete lyset. Misforstå meg rett, frua og jeg har en sånn som gradvis kommer på på morran, og at det hjelper er det ingen tvil om. Men når plass er en knapp ressurs er det der sløseri.
Flott at du la ut denne - ellers hadde jeg ikke fått den med meg. To stykker bestilt, passer bra for fruen og datteren vår når vi flyr LH PE til Florida for å feire jul og nyttår!
Ville bare nevne at Qatar gir tredoble poeng i eco (4x i biz) fram til mandag. Elsker samarbeidet de har med SAS så man søker fra grisgrendte strøk i Norge og får gjennomgående billett. Kjøper en dyr 10.000 kr eco-billett med open jaw Evenes-Ho Chi Minh City og tilbake fra Phuket I februar for å oppleve Lunar New year og strand. Gir ca 60.000 Qpoints. Håper så på poengtilbud på "best deals" og få 1-2 long haul I biz. NB: jeg har gull så det er ca +50 mileage på eco-billetter da. Men litt risikosport siden Qatar vurderer å forlate Oneworld. Du får vurdere selv om det er verdt det. Er alt i alt skuffet over black Friday mtp fly tilbud, spesielt siden jeg føler det ble vanvittig hausset opp på forhånd. Beste tilbudene er innenlands med konkurranse både fra DY, SK og WF.
Da er endelig "D" dagen over, og status på hva jeg har handlet. Totalt kom jeg ut på et forbruk på 10 kroner!- Kunne ikke si nei til dette tilbudet fra Avisa Nordland. "10 kroner for 10 uker! Hei. I anledning Black Friday gir vi deg muligheten til å prøve oss igjen i 10 uker for 10 kroner. Du bestemmer selvfølgelig selv om du kun vil ha et digitalabonnement, eller om du ønsker papiravisen i tillegg".
Fikk bestilt hotellrom i Oslo neste helg på Thon på 50%. Da avbestille jeg via Expedia på viatrumf. SÅ mye betaler jeg ikke for poengene...
Gjorde det samme. Thon Opera til lavere pris rimelig hotell uten frokost. Går glipp av 600 poeng, men sover bedre
Er det noen som har klart å rekke få Expedia cyber mandag kupong? Går unna på 20 sek virker det som. Oppdaterer Expedia lista over hoteller hver time eller er det de samme hotellene i dag. De fleste er jo ganske dyre i utgangspunktet .