Noe av utfordringen er jo nettopp at jeg har OSL som base. Lettere for dere som holder til på bygda Det er i utgangspunktet ruter inn i Sverige via CPH som er det man får flest segmenter på billigst mulig måte. Fra OSL...
For de som kan kjøpe ungdomsbillett vel og merke......og DET er det ikke alle som kan dessverre......
Noen fordeler må man ha når man er ung ! Har drøye 2 år igjen med ungdomsbillett. Skal bli en stor overgang å måtte betale upriser for billetter...
Noen fordeler sier du? Jeg synes da et bekymringsfritt liv uten huslån, unger som skriker og brutale regninger fra lånekassen burde være mer enn nok.. Det er vi som trenger subsidierte billetter, ikke dere!
Da var 30tusen poeng innkassert. Står ikke noe i loggen enda, men har ikke gjort noe annet som skal gi nøyaktig 30k poeng Hadde 6 legs på en PNR for de som måtte lure hadde fått en challenge på 3 t/r for 30tusen poeng.
Da har jeg gjennomført mine 3 t/r og skal da være berettiget til 30 000 bonuspoeng. Noen som vet hvor lang tid det tar fra at utfordringen er fullført til poengene tikker inn på konto? Hilsen han som trenger de 30 000 for å få bestilt CT-reise....
Er der noget sted det er mulig å se en foreløpig status på bonus challenge? fikk en mail fra SAS nå, ang. Foreløpig status, men der står bare at jeg er nært mål.
Tenkte å ta denne turen OSL - CPH - TXL - CPH - OSL, men hvordan er det på TXL? Kan man snu i døren der? Har 40 min.
Jeg fikk 1 t/r 6.000 2 t/r 10.000 3 t/r 30.000 Men så reiste jeg til Tromsø nå, OSL-BOO-TOS-OSL! Men merker nå jeg burde sjansa på 2 t/r!!! Da kunne jeg reist OSL-BOO-TOS-TRD-OSL! Får jo da 4 enkeltstrekninger som vil tilsi 2 t/r! Det fikk jeg i fjor under samme challange og fikk 8.000 poeng på 2t/r fra oslo til tromsø med mellomlandig begge veier!
Det går nok ikke veldig kjapt med oppdateringene hos SAS! I går fikk jeg mail fra SAS om at jeg lå langt etter i mine flygninger for Bonus Challange og ble oppfordret til å bestille flyreiseR.... jeg skal bare ha 11 T/R ... Problemet er at jeg knapt får tid til å reise mer en det som er reist (8 T/R) og de som er bestilt i februar (4 T/R) PS: nå er jo nesten alle reisene som forsvant; kommet tilbake på konto ....
Jeg fikk også mail fra SAS i går om at jeg hadde en del igjen for å nå mine 8 t/r, men har fløyet 7 t/r foreløpig, om de teller 2 enkeltreiser som en t/r. Om de har begynt å telle bookinger så har jeg jo litt igjen...