Blir nok ikke den helt store uttellingen på meg med sterkt redusert reisevirksomhet planlagt fremover, men det var i alle fall hyggelig å få utfordringen denne gangen for det får jeg vanligvis ikke. 4 t/r = 6 000 poeng 5 t/r = 10 000 poeng 6 t/r = 30 000 poeng Jeg er forøvrig også påmeldt nyhetsbrevet og ser ellers ut til å få det meste av info. Så akkurat når det kommer til slike spesielle utfordringer så tror jeg det er helt tilfeldig hvem som får.
Etter at eg vart utelukka frå forrige challenge meldte eg meg av og på alt av e-postnotifikasjonar med SAS. Den gongen her fekk eg endeleg vere med! 3 t/r for 30.000 er jo ein knalldeal.
Her kommer dette opp: 500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.
Fikk også challenge nå. 4t/r =6k 5t/r =10k 6t/r =30k Håper mellomlandinger teller som en reise i seg selv. Ellers har ikke jeg noen kjangs.
Virker/Virker ikke. Vilkår / Regler nederst: UNNTAK Følgende billetter og flyginger er ikke inkludert i Bonus Challenge: - Bonusbilletter som er kjøpt for EuroBonus-poeng. - Code-share-flyginger (som flys av annet selskap enn SAS).* - Charter som blir fløyet av SAS. *) Med en code-share-flyging menes en kommersiell flyavgang som drives av ett flyselskap, men markedsføres av andre. Flykoder som markedsføres som SK3000-SK3999, SK6000-SK6999 og SK8000-SK9999 er code-share-avganger operert av en av SAS partnere. Disse avgangene er ikke inkludert i Bonus Challenge. Edit: Vilkår&Regler + Mer om poengopptjening lagt ved som pdf
Sist telte det som 2 stk t/r så regner med at det blir det samme denne gangen. Fikk forøvrig 3t/r for 10000 poeng her, noe som burde være grei skuring og få til. En kjapp tur OLS-TRD-BOO for og besøke slekt, og så får jeg bare finne et eller annet billig sted i Europa og ta en kjapp helgetur.
"Bonus Challenge vilkår: Gjelder kun reiser som flys av SAS. Reiseperiode: 8. januar – 29. februar 2016 Påmelding senest: 31. desember 2015" Betyr dette at flyvninger som opereres av Cimber etc ikke er inkludert?
Bare å vente å se om det dukker opp juletilbud evnt noen godbiter på now or never på torsdag eller neste torsdag
Okey så visst jeg skjønner deg riktig så blir TRD-HAM-OSL-HAM-OSL-TRD gir deg 3 t/r, på samme bestilling da blir det ihvertfall billig 30 000 poeng (ca 1600 kr) ?
Samme har jeg fått. Blir nok enkelt å kjøre denne nå og ikke minst verdt pengene! Håper kona får det samme så blir det tre helgeturer med 60.000 poeng!
Knall , da blir det HAM-CPH-OSL-TRD på returen men får ikke til å melde meg på 3 t/r da jeg kun får feilmelding, men fikk til å melde på 2 t/r rare greier håper det blir en orden på det
Konsulenten på SAS-chatten mente at tur/retur måtte være bestilt under samme booking for å telle under denne challengen, noe som kan tyde på at et enkelt leg ikke teller som 0,5 tur/retur. Noen som har annen erfaring fra tidligere challenges?
Av erfaring er ikke de konsulentene alltid å stole på.. Håper det står noe om dette når regler og vilkår blir mulig å lese.
Trodde dette bare var for tur retur hvor mange turer blir dette er litt forvirret ? 1. SVG-CPH CPH-AMS og AMS-CPH CPH-SVG 2.SVG-BGO BGO-CPH CPH-FAE og FAE-CPH CPH-SVG
Dette kaller jeg en god dag for en flyglad bonusjeger. Først melding fra Avianca at de har godtatt å statusmatche mitt EBG med varighet til 12/15. Blir nedgradert til EBS fra årsskiftet. Ny varighet hos Avianca til 03/17. Så tilbud fra SAS om 3 T/R for 30.000 extrapoeng. Noen som (status)matcher denne totalen ?