Bonusreise med SAS CPH-SFO kansellert samme dag som avteise

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av oslo.to.unknown, 15. febr 2026 kl 07:52.

1. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    204
    Bonuspoeng:
    43
    Er diamant. Har blitt tilbudt å bytte til SAS sin flight til SFO i morgen (24t senere), men misser da en innenriks flight videre til LA og et hotelldøgn - samtidig som jeg får mindre tid til å venne meg til tidssonene før et par viktige møter.

1) Har fått sete på morgendagens flight til SFO, uten å godkjenne endringen, har jeg denne nå eller må jeg godkjenne? Redd for å miste disse setene. Må til LA senest i morgen.

2) Hvem kan jeg snakke med for å komme bli booket med et annet flyselskap i business til enten SFO ELLR lax? Snakket med en engelsktalende agent som kun kunne booke meg på SAS fly

Boarder nå til cph. All hjelp settes pris på. Usikker på om jeg bør godta endringsforslaget eller om jeg kan få fly over dammen i dag?

2. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,010
    Bonuspoeng:
    183
    I teorien skal det ikke ha noe betydning hvilken type billett det der. Finn en alternativ rute hvor (fortrinnsvis i samme allianse) det er ledig business, ring SAS support og be om å bli rutet over til denne. Du kan si at alternativt så kjøper du den for cash og krever refund etterpå.

3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,940
    Bonuspoeng:
    293
    Finn en service skranke på CPH

4. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    204
    Bonuspoeng:
    43
    Snakket med svensk agent på tlf. Fikk ikke lov å bytte utenfor sas. Prøver service

5. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,444
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden