Hei dere! Ville bare informere om at jeg nettopp har lansert bonussøk.no - et rimeligere og enklere alternativ til Awardfares for alle som søker bonusbilletter på SAS (Ikke skyteam). Jeg syns Awardfares ble litt unødvendig komplisert, så jeg laget min egen løsning og ble oppfordret til å dele den videre. Har brukt en del måneder på denne, og det var ikke enkelt å komme seg gjennom.. Funksjoner: Realtime (tilsvarende Diamond hos Awardfares) Kabinklasser Viser skatter/avgifter Antall ledige seter Pris: Gratis: 1 søk per dag (reset 24:00) Ubegrenset: 49 kr/mnd (Amex aksepteres, såklart) Prisen vil nok øke etterhvert, men dere beholder introprisen om dere støtter siden tidlig Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger, og dersom dere finner feil - ta kontakt! Det er teknisk mulig for SAS å blokkere tjenesten på et tidspunkt - i så fall refunderer jeg selvsagt gjenværende dager. Lykke til!! Torstein
Jeg vil se situasjonen ann og bruke sjønn i dette tilfelle. Det er forskjell på å presentere ett nytt produkt og trøkke produktet opp i trynene våres slik markedsføringsbyråene gjør.
Da dette verktøyet ikke søker i Skyteam awardseter er det vel mer korrekt å si at dette er et alternativ til awardhacks, ikke awardfares. Førstnevnte ser riktignok mer basic ut, men er til gjengjeld gratis, mens sistnevnte koster mer, og har samtidig mye mer funksjonalitet og kan som nevnt søke i Skyteam awards. At det kommer flere alternativ på banen er alltid bra, da det kan presse priser. Akkurat dette verktøyet faller dog litt mellom 2 stoler for min del, og fyller ikke et tomrom jeg personlig har savnet. Er heller ikke spesielt fan av at man må opprette konto og logge inn for å kunne søke.
Kjempebra at det utvikles alternativer, synes jeg. Jeg ville kanskje gitt en 7 dagers trial gratis, slik at man fikk litt følelse med verktøyet før man begynte å fikle med betalinger.
Flott hvist noen prøver å gjøre det enklere for oss. Men er det noen forkjell her i forhold til www.awardhacks.se Hvor man ser allt som er ledig hos sas gratis på 10 sec.
Har gjort et prøvesøk, og synes dette virker lovende. Noen mulighet for at denne vil bli utvidet til SkyTeam ?
Som flere påpeker er det vel Skyteam award-søk som er mest interessant all den tid det finnes et kurant verktøy for SAS award space i awardhacks. Problemet awardhacks har hatt er vel at de ikke får tilgang til SAS sitt API for Skyteam award space? Regner med awardfares har løst det med en bilateral kommersiell avtale med SAS?
Awardfares har faktisk ingen avtale, de benytter seg av bots som er ett stort problem. De snakket litt om det på evening of conversation eventet i københavn, Massimo var der. Var derfor awardfares mistet all tilgang her plutselig.
Hvis dette verktøyet kun søker SAS-avganger, klarer jeg ikke å se hvorfor jeg skal forlate awardhacks som fungerer bra og er gratis? Jeg personlig klarer også å finne rene SAS-avganger på SAS sin hjemmeside uten særlig problem.