OttoL sa han fikk 30%, og jeg får bare 20% uansett hvor mye/lite jeg kjøper. E- posten var også kryptisk. Ligg inn og se hva bonusen din er.
Har dobbelt sjekket, får 2k ved kjøp av 10k og 20k ved kjøp av 100k altså 20%. Har sølvkort så mulig gull eller høyere gir 30%.
Mulig de synes jeg ikke fortjener med en 20% . Har sendt dem en forespøsel, så får vi se om jeg fortjener mer en 20%.
Får også opp 30% som Silver. Vurderer å kjøpe opp litt for å ha i bakhånd i tilfelle bonusseter åpner seg for UuA. Noen som har recent erfaringer med tilgang på awardseter (CW) til vestkysten i sommermånedene? Ikke mye å finne foreløpig. Ellers lurer jeg på om BA har noen form for seatblock for Silver? Booket en tur i WT for 2 stk i går, plasserte oss strategisk på window+aisle, og nå får jeg ikke velge midtsetet mellom oss. Ingen andre seter er valgt i hele WT-kabinen..
Og jeg fikk 15%... Men jeg kjøpte lell.. fått smaken på CW, så returen fra LA må gå i samme stil... C
Jeg fikk også 30%, har BA Silver. Så det er nok ikke knyttet til status, men litt rart at det er forskjeller mellom hva folk får... kan det tenkes å ha noe å gjøre med hvor mye Avios du har på konto eller om du har kjøpt før innenfor opptjeningsåret?
Skål fra Marina Del Rey.. Planespotting i horisonten, og coronas.. er enorme mengder 777 på vei til østen... Straks klart for avreise til LAX for litt AA flyging.. Heng med! C
Veldig morro! Spesielt når alkoholen har komt ombord.. mye 777 og et par A380, de små blir det derimot værre å gjette C
Beleilig nok dukket det opp to award-seter i CW til LAS på datoen for min booking, og det på den siste dagen av tilbudet om 30% bonus ved kjøp av avios. 60k avios fattigere, men to CW-seter rikere