Nei. Vi kan ikke bytte bilde. Hele poenget med bilde er jo at man kjenner de igjen fortere enn navn.. Det burde være forbudt å skifte bilde
Det er Sommerkampanje på Profilbilde i forumet! Last opp et portrett, en avatar, fancy logo, Mikke Mus – whatever. Om du trenger forslag, skriv inn brukernavnet ditt her: https://www.google.no/imghp
Får man dobbelt opp med bonuspoeng i denne kampanjen? For øvrig enig i at profilbilde er ålreit Så lenge ingen bytter profilbilde, da blir jeg forvirret!
Prøvde linken din, og googlet "Veeegard" for å sjekke om jeg kanskje burde endra profilbilde. Da fikk jeg blant annet opp en rødnese, og en kjellerfanatiker fra Østerrike Tror kanskje jeg beholder min gode gamle selvtatte SAS-maskin, så blir ikke @Kristian forvirra heller Forøvrig enig i at det er fint at folk har profilbilde
Jeg fikk blant annet følgende alternativer: Holmen kirke er kirken jeg ble konfirmert i, så det er jo nesten innafor. Turn, not so much.
"Ikke bli snurt, Ryan hadde profilbilde på forumet". Turen blir bedre med profilbilde. – gammelt jungelord
Hvordan vet du at jeg ikke er en av de som står opplistet der? Eget senter har jeg også: Holmen Senter Selger Østre del av eiendommen min for øyeblikket, om noen har litt for mye Trumf liggende: Østre Holmen gård
Uten å nevne navn, men noterer meg at de største problembarna (alltid masse snag og klaging) på forumet ikke har profilbilde. Må være karma. Just saying.
Jeg oppdaterte bilde fra et som var tatt i Zagreb 2017 til et som var tatt i bilen på vei fra hytta i indre Troms igår. Så oppfordrer flere til å anskaffe seg profilbilde selv om det er frivillig. Har en messanger gruppe hvor vi er en del av gutta og når 3-5 ser meldingen din og du ikke har profilbilde så skjønner jeg at en blir forvirra.