C-BONANZA - TAP Deal / CT / SQ Deal / QR Deal // 30 dager

Tråd i 'Reisebrev' startet av Flybu, 26. okt 2017.

  1. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    To skurker har startet hjemreisen!

    Beklager elendig oppdatering, men Øl er for godt!

    AKL-SIN med Air NZ next!

    183C2FC6-41E4-452F-A69E-674BA22B425C.jpeg

    C
     
  2. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Fortsatt elendig oppdatering fra @Flybu så får sende over litt jeg da..


    Sitter på Parkroyal og nyter en kald øl, etter en tur for frokost på Maxwell Hawker Center.
    229596A3-9B62-43C1-9573-71A8DA055A5C.jpeg


    Etterfulgt av øl i Chinatown..
    8A04F4F5-E184-4838-B553-33C5C1BF148C.jpeg

    Too hot here..

    C
     
  3. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    God lørdags morgen til alle! Våknet 06.41. Avgang til Doha 07.40 fra OSL. Glad for at jeg valgte radisson blu og håndbagasje.

    Var litt forsinket også, så kunne strengt talt spart meg den morgenjoggen.

    Eller så kommer det mer oppdatering på et tidspunkt. Kan kjapt melde at singapore biz er under middels setemessig. Angle-flat?!?!?
     
    Eddie47 liker dette
  4. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Håper alle er fornøyd med oppdateringen sålangt.

    Hadde en akkurat en veldig hyggelig flytur med QR fra MEL til DOH. Jeg mistet telefonen ned i setet ganske tidlig i flyturen og kunne derfor ikke bytte sang. Det var egentlig ganske kos da jeg hørte igjennom mye jeg sannsynligvis ikke vil ha trodd var bra.

    Jeg ble igjen på flyet etter vi landet pga mobil som falt ned i setet. Fikk snakket en del med crewet mens jeg ventet på en engineer som som skulle åpne setet og de ryddet resten av flyet. Til slutt stod hele vrewet inkl piloter rundt meg og ventet. De smilte veldig pent alle sammen, men jeg mistenker at noen ville gå hjem. Etter minst 30 min med setegransking sa jeg at nok var nok. Det er tross alt kun en mobil. Jeg tror også at alle egentlig hadde en mistanke om at jeg hadde putten et lurt sted ettersom de ikke kunne finne den.

    Da jeg hadde akkurat kommet ut av andre enden av flybridge hørte jeg et felles skrik. Ææææææææææææ

    Jeg snudde meg og så en av kabinpersonalet løpe i flybridge. Jeg visste hva som hadde skjedd. De fant telefonen!!! Jeg gikk og møtte førsteløperen i flybridge og så hele crewet inkl piloter skrike og vinke. Jeg tok en holy bow med begge hender og takket inderlig.


    Hadde en lignnde episode med @Chrisbgg hos BA tIdligere i år på vei til LAX. Eneste forskjellen er at det var lommeboken og han hadde den i lommen :)

    Nå er det gin tonic i loungen.
     
  5. Flybu

    Flybu Medlem

    Innlegg:
    154
    Likes mottatt:
    477
    Bonuspoeng:
    63
    Qantas First lounge var også bra.

    Flere ganger kom CC og sa jeg burde kreditere til QMiles istedenfor BA.

    Any takes on this? Flyr generelt mer med QR enn BA, men avios er enkle og bruke og det er også en lett gullstatus å opprettholde.
     

    Attached Files:

  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    For egen del vil jeg heller kreditere til BA, føler jeg får mer igjen for status der og at AVIOS er enklere å bruke på bonus både hos BA og på andre One World selskap enn det Qatar kan by på... men mulig det kun er den anglofile delen av meg som er litt partisk her ;)

    Litt kjedelig å miste telefonen nedi sete, men godt det ordnet seg og du fikk jo gleden av å hilse på kapteinen da og det er jo ikke alltid man får :)
     

Del denne siden