Hotell for 2 voksne på strand......Zona Hotelera som gjelder ? Jeg vurderer Intercontinental Presidente - har jo status hos IHG - og får jo stadig tilbud om å betale noen kroner for Ambassador. Er det noen vits ? ..bedre mulighet for å bli oppgradert? Flyet går sent så senutsjekk i 16-17-18 tida ville vært perfekt "perk"
Vi bodde på IC en håndfull dager i fjor i forbindelse med millionjakten. Ville ikke hatt noen problemer med å bo der igjen.
Grand Velas likte vi veldig godt. La casa de la Playa er visstnok spektakulært, men en del dyrere. Begge litt syd for Cancun by riktignok, men greit å komme seg dit.
Det desidert dårligste IC jeg har bodd på, det begynner å bli en del etterhvert. Det er så masse bra hoteller i Cancun så ingen vits i å ta til takke med noe middelmådig.
Eg budde på Oasis Cancun då eg var på Spring Break i 2010. Fantastisk kjekt, men kanskje litt mykje piker, vin og sang for ein parferie
Veldig mange IC som er "klassiske", dvs passe gamle med patina, og ikke i den nye stilen. Jeg tok en kjapp titt på oversikten over ICs, og tenkte også på en del som har forlatt IC. Ville nok valgt Cancun foran en del av dem. Men ja, USA og Mexico (generelt steder som er "ødelagt" av amerikansk turisme) har ofte/st et dårligere produkt enn feks EU/Asia etc. IC CUN har bra location mtp å gå til partyområdet. Mange har nevnt det som den beste beachopplevelsen i området. Henger sikkert sammen med at all incl er ganske vanlig på andre hoteller i omrpdet, og at det ofte er fullt og charterpreget ellers. Jeg har booket for en rekke forumister der, som har vært fornøyd- både med hotellet og statusfordeler. Selv bodd der flere ganger. Men jeg har også valgt andre hoteller som er bedre (og dyrere!). Herunder Le Blanc adults only (beste resort i Cancun og på mange topplister worldwide), og sist ganske nylig Kempinski som var overraskende bra. Spesielt club loungen. Lounge på IC er enklere.