Virker som de har hatt lite oppslutning. Fikk denne nettopp, og er kun EBS... Litt i dyreste laget for min smak.
Tror det brukes en anne algoritme enn status som rekkefølge på å sende. Hos meg er familen EBD, EBG (opptjente), og EBG, EBG, EBS ( gitt bort). Tilbudet kom til EDG (opptjent) i juli, og EDB (opptjent) i august. Alle de aom har fått kort gitt bort fikk tilbudet denne uken....
Nettopp...så det støtter teorien om at utvalget her er tatt med en annen algoritme enn å velge utfra statusnivå.
Må jo ha håpet Det er jo brukt noen millioner på å lage "verdens beste bonusprogram" .... så jeg drister meg til å regne med at logikk ligger bak der et sted
Godt mulig at jeg er litt for forretningsorientert for å synse her, men profilering av kundemasse kunne jo vært en ide
Vilkårlig tid for utsending. Vilkårlig status. Vilkårlig poeng på konto. Vilkårlig antall ganger utsendt. Ser fortsatt ut som det bare er et kall til randomfunksjonen som kan forklare alle variantene ovenfor. Nokså lett å kode seleksjonsalgoritmen da. Tror tilogmed jeg skulle klart det
Både ja og nei. Si, for enkelhets skyld, at halve prisen på arrangementet går til drikke. Da kan du supe mye Moët&Chandon, en ca 12 stk Krug grand cuveé, eller nesten én '95 Krug Clos d'Ambonnay eller tilsvarende. Så det spørs hvilke rariteter de flesker til med. Om det er verdt det, det er en annen sak og høyst subjektivt. Jeg måtte finne frem min coffe table bok, skrevet av R Juhlin for å få litt inspirasjon. Btw, kom til å tenke på han her. Han hadde ikke hatt problem med arrangementet, annet en at det sikkert er litt døvt for ham. http://www.dailymail.co.uk/news/art...champagne--needed-12-staff-help-serve-it.html