Et spørsmål som kanskje er "teit" for mange, men dresscode??? Føler champis og Hongkong betyr dress, eller?
Bor på IC, med flights og seter som nevnt her. Det legges tilsynelatende opp til overbooking av SAS Plus på både utreise og retur, med null ledig på setekartet samtidig som at det er flere seter ute for salg. Håper det betyr økt sjanse for CU og Plusgrade
Lander på OSL tirsdag morgen etter KUL-DOH-OSL med QR, så jeg rekker lett å være med. Reisen her står uforandret. SK ettellerannet til CPH på torsdag, og de 2 midsetene på rad 2 videre til HKG(joda, min gamle far på snart 75 er fortsatt med). Bor på Condrad første natta, så er det Intercont uten Stanford de 2 siste. Prøver å booke om det første til Ritz men prisene for ett bra rom er ikke blue. Hjemreise er natt til tirsdag, passer helt strøkent for da rekker jeg BA til LHR og videre til LAX på torsdag BTW, gamlefar har nok med seg en lerke med GT isf sjampis.
Det var da voldsomt fint med skjorte og blazer. Jeg ender nok med det jeg alltid går med uansett setting; hvit t-skjorte, chinos o.l. (unntak er settinger hvor sambo blir sur fordi jeg ikke bruker dress; brullyp i hennes familie, svigers sine bursdager, etc.)
Årsmøtet 2015 (ingen rapport) Årsmøtet 2016 Årsmøtet 2017 Årsmøtet 2018 finner sted 22.11 - 25.11. (rapport kommer. Kanskje.)
Noen små forandringer før turen for undertegnede, han som skulle vikariere for meg på fredag er langtidssykemeldt så jeg må jobb litt på OSL før avgang med SK459 klokka 16:10, det betyr at jeg kommer til å være i Gullstua fra ca 13:00 dersom noen trenger å gjestes inn. Så må det jobbes en liten halvtime mellom ca 18:30 og 19:00 på CPH også, men deretter er det bare moro. Har som sikkert mange andre her lagt inn bud på Plusgrade fra Plus til BIZ begge veier, ned ser det så langt ut til å være mye ledig men hjem sier SAS at det bare er 2 ledige seter...
Jeg siterer @Eddie47 fra 2017-tråden: Forslag til vedtak på årsmøtet: "InsideFlyer, senior edition/Eldre herrer som har passert 50 år, kan delta på årsmøtet fra og med 2018. De eldre herrene skal tas hånd om og vises respekt, hjelpes til rette i en ukjent verden av juniorene." Da jeg selv fyller 55 noen dager etter denne turen forventer jeg at dette tas til følge slik at en eldre mann som meg kan føle seg trygg i denne ukjente verdenen.
Er en del ureserverte plasser i biz rundt i områder der jeg sitter på både veien ned, og opp igjen, så krysser fingre for at noen av dere går igjennom og havner der! (12 seter totalt ureservert på veien hjem den 19., og 18 seter på veien ned den 16. - så kanskje ikke alle som har booket som har reservert...)
Jeg sjekket ExpertFlyer og der er alle setene i Plus satt til opptatt samtidig som SAS sier at det er to seter igjen. Så lurer på om de holder igjen noen seter på business siden Plus ser ut til å bli overbooket...
Avreise er denne uken og det er på tide å stille det viktige spørsmålet, hvilken flaske champagne er verdt å ta med?
Siden eg ikkje skal bli med, så kan eg vera litt freidig og foreslå ei heilflaske som du må på polet for å få? https://www.vinmonopolet.no/vmp/Land/Frankrike/Pol-Roger-Sir-Winston-Churchill-2006/p/10162705
Det finnes utrolig mye godt! Hvis du drar deg noen innlegg bakover og ser på «referatet» fra Årsmøtet 2017 ser du noen bilder derifra. Det viktigste er å kjøpe noe du liker
Den flasken har jeg hørt mange godord om, men den kommer jeg ikke til å sjekke inn og overlate til folket som lever etter ordene «Why send a bag down, when you can throw it, kick it or simply, ignore it...»