Man sjekker ikke inn slikt! Kjøp på taxfree i CPH. Jeg har ikke klart å bestemme meg for hvilken jeg skal kjøpe heller... Får sikle litt i ZRH. Eller rappe ei på flyet
Noen som anbefaler å kjøpe flaske på flyet? Er det billig eller er det tax-free på CPH for alle penga?
Jeg minnes såvidt at vi i mine yngre dager drakk noe sprudlende greier som ble kalt for gul enke, og noe som helt Frexinet(?). Er dette godkjente drikker i denne selskap?
Eg får dessverre ikkje reist denne gongen. Har bonusbillett i biz med utreise 16.11 og heimreise 20.11, dersom nokon plutseleg finn ut at dei har lyst til å reise so kan vi sikkert finne ei løysing for overføring av denne. Du får sitje ved sia av @Stuttfeiten på heimreisa den 20.
Ække rart med champis du får på flyet. Enten finner du noe på flyplassen, ellers gir du beng. Blir sikkert nok å drikke Som jeg skrev lengre oppi her blir det sykt mye å helle i seg på rommet om alle har med ei hel ei. Ikke sikkert vi rekker middag og pub da
(Nå skal jeg dessverre ikke være med på turen, så mine meninger kan dere la være å høre på.) Hvis du tar med deg en flaske Freixenet blir du vel utestengt av det gode selskap? (Hint: Det er cava..) Gul Enke sklir ned, som nevnt over her! Men i forhold til prisen, er det ikke det beste kjøpet. Det er min personlige mening, og som også nevnt over her: Kjøp noe du liker, ikke noe du tror at andre liker.
Da har det dessverre dukket opp utfordringer som gjør at man ikke får tatt turen denne gang, og jeg måtte dessverre avbestille turen... Så ut som om returen (Biz) 19. dukket opp igjen, så det kan være muligheter for noen å knabbe denne om det klaffer... Vil uansett ønske alle en riktig god tur, så sees vi forhåpentligvis ved en senere anledning
Hmmm, på søndag sto det at det var 2 ledige seter fra HKG til CPH den 19. I går sto det at det var 4, og nå er det 5. Kanskje det er håp for en upgrade allikevel...
Avbestilte bonusreisa no. Utreisa i business den 16. vart tilgjengeleg med ein gong, returen forsvann.
Hvor lett(med baggasje altså) kan man reise på en helgetur til HK? Kanskje litt overkill med 80l kofferten ...
Det er vel 2 variabler som teller her. Ledige seter, og hva du er villig til å betale for en upgrade ...
På IC brukar dei ikkje meir enn maks to timar på å rense, stryke og levere tilbake kvitskjorter og dressar tilsølte med rødvin. Så du kan trygt reise lett.
Eg har lært at Champagne er det beste å bruke for å rense raudvin? Eller var det slik at Champagne hjølp mot alt? “I drink Champagne when I'm happy and when I'm sad. Sometimes I drink it when I'm alone. When I have company I consider it obligatory. I trifle with it if I'm not hungry and drink it when I am. Otherwise, I never touch it -- unless I'm thirsty.” ― Lily Bollinger House of Bollinger Champagne
Ikke gjør dette til en konkurranse, plutselig sitter vi der som to idioter med hver vår sekk på 20 L og bare undertøy.