Eller som da jeg gikk på videregående, og vi skulle en uke til Hemsedal. En i parallellklassen kom på bussen med en bærepose. Innholdet var en six-pac..
1 eller 2 skjorter, et par t-shirts, to boxere og 2 par sokker samt en ekstra bukse, det må vel holde?
Onkelen min kom til påsketur med seilersko, lys dongri og skinnjakke. Me har 1 km å gå inn til hytta på ski, og dette var på 80 tallet og bra med snø...Han vart våt.. Men ein får vel kjøpt det ein trenger i HKG? Både Champis og skjorter? God tur til alle sammen, det er nok større moglegheit til å bli med neste år! I fjor var eg ein IF-Rockie, og var litt undrande og lett skremt av å sjå på alle bileta av årsmøtegjennomføringa i år. No etter eit år til på bilete har eg fått så mange bilete på netthinna, at eg er herda.
Plinget her nå, hadde bud inne på 30.025 poeng. Det gir meg 4.063 grunnpoeng mer, så jeg synes at er ok.
Plukket 1H sånn i første omgang, satser på at det ikke plutselig dukker opp en infant på så kort varsel. Men ser at hele minikabien så langt er ledig, samt 9 i den vanlige kabinen. Så kanskje det kommer fler med upgrade her?
Og der tikket det inn tilslag fra Plusgrade her også. Reisefølget og jeg er foreløpig plassert på 9F,D.