I natt tikket det inn 20k statuspoeng fra amex, så nå blir jeg bumpet opp til gull akkurat tidsnok til å få 25% ekstra opptjening på veien til . Åpnet for innsjekk på første leg også, begynner nesten innse hva den tullete beslutningen jeg gjorde for noen uker siden faktisk betyr. Ser at fremre kabin er fullreservert nå - jeg sitter på 4H.
Jeg kan fortsatt velge 6 andre seter enn det jeg har i den fremre og 6 i den bakre. Ifølge SAS er det nå 5 ledige seter i BIZ og 8 i Plus.
Odde greier. Slik ser det ut for meg, virker som noen har flyttet seg fra fremre til bakre siden jeg postet, dog:
Partall har selve konsollen ut mot midtgangen og ikke bare armlenet. Så de blir mer private synes jeg. Men av oddetallsradene er 1H favoritt. Eget lite skap til og med
Har noen av deltakerne bursdag? Eller har hatt eller skal ha iløpet av de neste par ukene? IC vil spandere kake på noen....
Du treng ikkje ID. Berre å sjå glad ut, så å huske kor gamal du er og at du faktisk har bursdag den dagen. I verste fall får Tore ei sjokoladekake på rekninga
Jaja. Jeg har ikke tid til dette, men har sete 22G. For min del blir det en avkortet studietur denne gangen. Jeg var ikke spesielt oppmerksom når det ble endring fra ARN til CPH, så jeg har litt kort tid i Hong Kong.... Men får vel tid til noen glass Champagne?