Dette her hørtes utrolig spennende ut. Desverre fikk jeg greie på dette for sent og har allerede booket andre planer den helgen rett etter en tur fra Manchester med SK Men skal prøve å få blitt med til neste år!
Flyinteressen min peaket uheldigvis i år - derfor så jeg ikke verdien av dette før nå. Det har i ettertid ( på 2 måneder blitt 5 leggs i first, 3 leggs i C .) - For meg som samler på Champagne høres dette nydelig ut. Gleder meg til planleggingen for neste år
Nei, egentlig ikke... God champis er godt uansett... Nå skal jeg prøve å være litt realistisk også.... Vi blir jæv... mange som skal delta og vi skal faktisk klare å drikke opp dette også Så som det står i innledninga, det er "litt" frivillig å ta med. Gode halvflasker (om det finnes) funker også. De som reiser i "par" kan sikkert spleise på ei flaske og.... Det er jo ikke et absolutt krav å like champis (fælt å skrive), så de som ikke drikker champis selv skal selvfølgelig ikke kjøpe med så alle andre skal drikke det. Er det noen som står på deltakerlista som ikke kommer? Eller kommer det noen som jeg ikke har klart å få med i første post?
@maarstad og jeg er i Hong Kong, men vi skal en tur til Shenzhen så det er litt usikkert hvilke aktiviteter vi blir med på. Reiser i hvert fall ned torsdag og hjem natt til mandag.
Jeg booket SK1458 klokken 11:50 utenom, skal jo uansett ikke ha noe innsjekket bagasje så da kan det vel ikke være noe problem at jeg ikke blir med til Torp?
Jeg regner med at jeg må sjekke inn selv, eller blir jeg sjekket inn hele veien til Torp i HKG på vei hjem?
Be de sjekke deg kun til OSL. Nekter de er det bare å si i fra i CPH at du ikke blir med flyet. Så slipper du opprop over hele CPH
regner forresten med at noen tar ansvar med å starte tråd for festlighetene, sånn at vi som sitter hjemme kan se hvor gøy dere har det på tur
Her reiser man ned 15. med retur 19. 15/11(-16/11): SK361 TRD-OSL 01F SK461 OSL-CPH 01A SK965 CPH-HKG 04A 16-18/11: Novotel Century Hong Kong (2 netter) 19/11: SK966 HKG-CPH 02A SK1462 CPH-OSL 01A SK 338 OSL-TRD 02A SK965/966 ser ut til å være sammen med bl. andre @Upsaker om jeg ikke er helt på vidda... Da dette er første tur til HKG, andre tur til Asia, tenker jeg og oppleve litt av HKG mens jeg først er der nede så må se hva jeg hiver meg med på, men håper jo å få truffet folket! Tviler på at det blir så mye Champis på denne herren, men en øl i godt selskap er ikke feil det heller...
@NorFlight Imponerende med kun 2 dager i hong kong. Liker spesielt godt kommentaren om at du vil oppleve mest mulig av HKG
Er vel kun to dager på de fleste av oss. Noen ankommer den 16. og flyr rett over midnatt til den 19, mens noen kommer 17. og flyr hjem rett over midnatt til den 20. To overnattinger er jo rikelig
Var ikke lett å få til SAS Biz på poeng, så da ble det dessverre kun 2 netter denne gang... Kommer forhåpentligvis flere muligheter til å besøke byen.
I dag har jeg gitt opp! I kalenderen min har det stått HKG neste helg helt siden @Tore annonserte datoene i United (?) loungen på LHR 13. januar... og ikke minst gledet meg til turen. Har hatt sporing på priser på ulike flyturer og IC hotellet ... vært på nippet til å bestille flere ganger ... Tillatelsen fra mor har ligget der hele tiden "det blir sikkert kjekt med alle ungdommene". Nå må jeg kapitulere og legge alle planer i skuffen til neste år (?). Flere grunner ... hussalg, tømming av stor enebolig, flytting til leilighet, fast kjøring til gjenbruksstasjon med nesten 30 års oppsamling av skrot i kjeller og på loft (når det er 100 kvm loft og 100 kvm kjeller er det utrolig hvor mye skrot som kan stues bort) .... og plutselig skal man jobbe også ..... ... er jeg misunnelig? Det er bare fornavnet ...
Når Tore spør så pent får jeg gjenta reiseruten min med seteplassering: 16. nov SK1477 18:50 – 4A SK 965 20:55 – 23H 19.nov SK 966 01:00 – 23H SK 454 07:20 – 4A Vel fremme i Hongkong sjekker jeg og en flaske champagne inn på InterContinental Hong Kong, det blir en natt; jeg vil gå så langt å kalle dette et håpløst forsøk på å være våken til returflyet går. Turen nærmer seg og hver gang jeg ser meg selv i speilet sier jeg «du er faen meg ikke helt god i hodet». Jeg topper egen galskap med en encoretur til London mandagen jeg kommer hjem. Dette blir en flyvende en!