Du kan også bruke denne linken direkte: www.clubcarlson.com/2for1 Ev. denne for 4-for-2: www.clubcarlson.com/4for2
Stemmer det at det må stå gratis for 4-2 tilbudet? eller gjelder dette uansett , har kun fått opp gratis på 1 Hotel
Ja. Nei. Det står "Ikke tilgjengelig" på den første skjermdumpen din. Da er ikke tilbudet tilgjengelig.
Hei, Lurte på om det går an å statusmatch ebs til cc sølv? Eller gjelder dette kun gold. I tilfelle statusmatch - hvordan går jeg frem for å få til dette?
Booket akkurat 2/4 i Dubai i begynnelsen av Desember, var kun ett hotell der som hadde det tilbudet nå, Radisson Blu Dubai Deira Creek.
Jeg statusmatchet EBS til CC Sølv for en måned siden. Sjekk ut Statusmatch tråden, der har blant annet jeg og andre hvordan man går frem. Du skal sende en forespørsel til en konkret email med bilde av EBS og CC kontonr
Fint å høre, det er privat, da teller selvsagt kostnaden litt ekstra - så lenge det ikke går for mye på standarden, om det er mulig Sjekket naturligvis TripAdvisor, som jeg forsåvidt alltid gjør før jeg velger noe som helst. Det virket som om folk var fornøyde. Havnet vel på under 900,- pr. natt, inkludert avgifter og hele faderullan. Regner med å spare det inn på julepresanger, det blir kameler til alle i år.
De er oppskrytt. Kan kjøpe to helt kurante Seiko for hva det koster å ha en Rolex på service. Kameler, derimot, tror jeg vanskelig kan undervurderes. Dessuten er annenhåndsverdien på en kamel vel så god som på en Rolex, etter at vi fikk ny regjering. De slukes raskere enn de lar seg levere fra fabrikk.
Om man bestiller via viatrumf, på https://www.radissonblu.com/no, og logger seg inn med club carlson kontoen sin: Får man da: Via trumf poeng utifra kostnad og Club carlson poeng? (pluss 20kr på amex selvfølgelig) Eller MÅ man booke via www.clubcarlson.com/ for å få poeng hos dem ?
Jeg ville heller bestilt hos Venere gjennom Viatrumf...med 9,5% Trumf bonus. Hvis man ikke må ha CC poeng da. Du kan velge å betale på hotellet, ingen forskuddsbetaling nødvendig.
Får man fortsatt fordelene som club carlson medlem... mtp oppgradering osv ? Man sikkert legge bestillingen inn i club carlson?, men da får man ikke CC points.
Da er jeg tilbake til mitt opprinnelige spørsmål: Om man bestiller via viatrumf, på https://www.radissonblu.com/no, og logger seg inn med club carlson kontoen sin: Får man da: Via trumf poeng utifra kostnad og Club carlson poeng? (pluss 20kr på amex selvfølgelig) Eller MÅ man booke via www.clubcarlson.com/ for å CC få poeng hos dem ?