Er ledig til Frankfurt-Ottawa 7. august ser det ut som, så spørs det bare om du kommer deg videre derfra på award...
Infant uten eget sete koster 10% av kabinklasse, typisk et par tusen i Business. Du kan legge det til etter at billettene er utstedt.
Okei, det er mulig, men jeg fikk til ivertfall SAS biz for 100 000 poeng å CT Godt fornøyd, satser på at den nye kabinen er klar når jeg tar av fra Osl !
Men et familiemedlem av meg reiser fra Norge til Miami i november, å bestillte i forrige uke... Han bestillte gjennom Star Alliance, men det var veldig vanskelig å finne noe ledig.. Da jeg bestillte Ct, sa jeg at jeg kunne dra i oktober, november og desember.. kunne være i NY 4-10 dager.. så vi var veldig veldig flexibel... er man det, kan man ordne det.. Familiemedlemmet var ikke flexibelt, men gikk akurat...
Er det mulig å reise med f.eks. Lufthansa til USA og SAS/united tilbake? min amex konto runder snart 100k og det begynner å bli på tide å lete etter fly til bryllupsreisa i februar 16
Fikk booket CT til Houston 100k poeng og snaue 300 kr i taxes Ser at avgangen torsdag 30 apr fortsatt har ledige bonus seter på KVS. Kanskje ikke største flyopplevelsen b737, men jeg skal jo over i viktig Apple watch ærend