Det var i alle fall ikkje slik for 10 år sia, då eg hadde deltidsjobb der. Men kan sjølvsagt ha kome til sia.
Fekk 5% rabatt på Rimi då eg jobba der ein gong i tida, men kven er vel interessert i vanlege kroner som ikkje kan gjerast om til flybonus?
På meny fikk en iallefall 10% trumf av ALT i butikken. Men det gjaldt bare i den butikken en jobbet i. Moren min jobbet der og jeg fikk alltid trumf poeng overført til EB til jul Hvis en vil spare masse EB poeng får en nå 7% trumf på bleier på Spar. Bleiene er dyrere enn på Kiwi, men kan fortsatt være verdt det
Det var 25% trumf når jeg var på Spar før i dag. I mangel på unger vurderte jeg å starte utsalg, men det ble med tanken.
Jeg tenkte gratis utkjøring av storekvanti må være noe for travle småbarnsforeldre. Minimum kjøp 1000kr i bleier og barnemat
Skulle ha prøvd å solgt seg inn til noen av de utslitte småbarnsforeldrene rundt omkring. Mye muligheter her!
@n0gga - Du vet at CT er gyldig ut neste år, hvis du opparbeider deg den i år? Jeg har hatt 2 CT de siste 3 årene. - Den ene hadde jeg i 16 måneder før jeg brukte.
Helt riktig. Og så tror de det er noe lureri...at jeg skal lure dem for noe de har av stor verdi. Nordmenn er rare..