Dra meg nå baklengs osv....her mangler vel kun en A350 flight før dette hadde vært fullstendig Nirvana! God tur!
Good mornings! Da er turen startet, eller rettere sagt skulle vært startet. Morgenen byr på snø og sterk vinn i Frankfurt, så kaptein klaus kom ut av sitt fly og informerte om vi foreløpig er 1,5 time forsinket ut av oslo.... Ja ja, man kom da i det minste tidlig opp Dagens første frokost er også inntatt i en nesten tom sas lounge.
Godt vi sitter i samme båt (lounge) da! Får håpe været forsvinner, fordi vi har en Porsche i FRA som venter på oss
Etter mye om og men kom vi flyet ca 7.45 og etter en liten halv times venten ble det pushback og takeoff 8.25. Flytid på 1 time og 40 sa den flinke kaptein. Vi rakk frokost nummer to for dagen, og10.30 var det touchdown i FRA. Bente ut av flyet og rett til first class terminalen, så her bli det kos de neste par timer
Sitter dere ikke sammen? På returen fra Tokyo i desember 2015, hadde fruen og jeg 3 A,D,G og K. A og K ble benyttet som seng
Vel, long story short. Da vi bestilte var 1A og 2K tatt. Vi hadde derfor valgt 3 D+G i utgangspunkt. Men da det plutselig til morgen åpnet seg for 1A tenkte vi at det ville være nice at sitte fremst i kabinen - first thing for everything ca 2 timer før oppsatt avgang forsvant personen i 2K, så nå har vi kabinen for os selv as we speek er Anna i gang med å redde opp sengen i 2A og 2K
1 A og 1 K er konge det når man reiser sammen, så lenge man ikke skal sitte og holde hender. Lite trafikk i midtgangen der foran. Men, nå er dere alene i kabinen uansett, så da er det ikke så viktig.
Nå, hvor var vi...? Jo! Har jo hørt mye om LH's schnitzel så den måtte selvfølgelig prøves! Og den skuffet ikke fantastisk sammen med en weissbeer. Etter endt lunsj og litt venten kom Diana og hentet os for boarding - i øvrig fantastisk dame som sørget for at vi har LH ducks til alle unger når vi kommer hjem. Vi spurte om det var mulig med porsche kjøring til flyet, men da var allerede Mercedes arransjert for de ca 200 mtr vi skulle kjøre til flyet. Vi takket Bogdan for sikker transport og boardet flyet som de siste. Må si at jeg anset 747 som den smukkeste maskin av alle - hvis man kan si sån....? Forsøker å laste opp bilder, men flynet vil ikke helt som jeg vil